Zdjęcia Międzymiejsce. współczesny hongkong w poszukiwaniu własnej tożsamości marki Scholar
Socjologia
Dostępność:Do kupienia
Międzymiejsce. współczesny hongkong w poszukiwaniu własnej tożsamości (Scholar)
Do kupienia w: Marka: Scholar
31,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Małgorzata Osińska Małgorzata Osińska opisuje cykl powstawania i przekształcania przestrzeni miejskiej Hongkongu, regulowania przestrzeni publicznej do...
Prezentowany wporownywarce cen produkt Międzymiejsce. współczesny hongkong w poszukiwaniu własnej tożsamości marki Scholar można nabyć w Empik w świetnej cenie 31,70 zł. Promocja ta jest rezultatem kompleksowych analiz setek sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788365390028
Autor
Osińska małgorzata
Sprawdź promocyjne oferty na Międzymiejsce. współczesny hongkong w poszukiwaniu własnej tożsamości marki Scholar
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Międzymiejsce. współczesny hongkong w poszukiwaniu własnej tożsamości marki Scholar jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Międzymiejsce. współczesny hongkong w poszukiwaniu własnej tożsamości marki Scholar (sklep Empik)
31,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o obowiązujących cenach i dostępności towaru zastosowane w powyższej klasyfikacji synchronizowane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Małgorzata Osińska Małgorzata Osińska opisuje proces powstawania i przekształcania przestrzeni miejskiej Hongkongu, dostosowywania przestrzeni publicznej do...
Parametry
ISBN
9788365390028
Autor
Osińska małgorzata
Wydawnictwo
Scholar
Kategoria
Socjologia
Producent
Scholar
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Witold S.
29.05.2024
Twórz z nami znakomitą zbiorowość i wysyłaj opinie recenzje i opinie produktu Scholar
Jeśli skorzystać z pokazywanego produktu Międzymiejsce. współczesny hongkong w poszukiwaniu własnej tożsamości marki Scholar prześlij do nas opinię. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś zadowolony z produktu, a także czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.