Zdjęcia Klucz do zrozumienia nabywcy marki Grupa verde

Socjologia

Dostępność: Do kupienia

Klucz do zrozumienia nabywcy (Grupa Verde)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Grupa Verde
25,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE...

Prezentowany wporownywarce artykuł Klucz do zrozumienia nabywcy marki Grupa verde dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie 25,20 zł. Oferta ta jest wynikiem zbiorczego porównania setek sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788392754503

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Klucz do zrozumienia nabywcy marki Grupa verde

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Klucz do zrozumienia nabywcy marki Grupa verde jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Klucz do zrozumienia nabywcy marki Grupa verde (sklep TaniaKsiazka.pl)

25,20 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat cen i dostępności wykorzystane w powyższym rankingu są zczytywane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji prasowych i konferencyjnych i cenionych podręczników (najważniejsze książki: "Jakościowe badania marketingowe", PWE, Warszawa 1999, "Zasady produktywnej prezentacji w biznesie", Wyd.UG, Sopot 2000, "Marketing.

Studia przypadków", Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, "Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Gdańsk 2004); członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni Association; Doświadczenia praktyczne: obecnie współpracuje z Grupą A5, a także KiM Atelier jako specjalista ds.

badań marketingowych; współpracowała m.in. Z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę zawodową w Sparkasse Kiel, RFN.

Parametry

ISBN

9788392754503

Oprawa

Miękka

Autor

Nikodemsk-wołowik anna maria

Wydawnictwo

Grupa verde

Ilość stron

224

Rok wydania

2008

Kategoria

Socjologia

Producent

Grupa Verde

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Bogdan F.
Bogdan F.
05.01.2025
Utwórz z innymi znakomitą społeczność i publikuj opinie recenzje i opinie
Jeżeli tylko skorzystać z Klucz do zrozumienia nabywcy marki Grupa verde podziel się z odwiedzającymi swoją opinią i oceną. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Grupa Verde Klucz do zrozumienia nabywcy Grupa verde
Do sklepu Szczegóły

Klucz do zrozumienia nabywcy Grupa verde

25,20 zł
dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu...
Wybrane dla Ciebie
System zamknięty Scholar
Do sklepu Szczegóły

System zamknięty Scholar

20,90 zł
Książka opisuje mechanizmy rządzące stanowieniem prawa z perspektywy teorii systemów. Analiza cyklu legislacyjnego dowodzi, iż system polityczny...
Od telewizji masowej do Netfliksa
Do sklepu Szczegóły

Od telewizji masowej do Netfliksa

46,55 zł
Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich,...
Inkluzja czy iluzja? Praktyki całożyciowego uczenia się w modelach interwencji społecznych,754KS (5224364)
„Recenzowana książka prezentuje koncepcyjnie dopracowany i spójny model zmiany społecznej na poziomie lokalnym, który może posłużyć jako...
Space - socio-political alternatives in central europe Elipsa dom wydawniczy
The book Socio-political Alternatives in Central Europe (SPACE) is firstly innovative in character while being in its entirety devoted to...
Stare i nowe tendencje w obszarze pamięci społecznej tom 9 serii WSPwP
Tytuł Stare i świeże tendencje w obszarze pamięci społecznej Autorzy Zuzanna Bogumił, Andrzej Szpociński, Kamila Baraniecka-Olszewska, Kamilla...
Tożsamości, postawy społeczno-polityczne i separatyzmy mniejszości etnicznych na obszarze postradzieckim
Tom 3. Serii "Kultura i Polityka" wydawanej wspólnie z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W projekcie uczestniczyli...
Trzy fale globalizacji
Do sklepu Szczegóły

Trzy fale globalizacji

42,75 zł
Analiza przemian globalizacyjnych oparta na perspektywie ekonomii rozwoju unaocznia falowy przebieg globalizacji – jej zmienną intensywność...
Białe maski / szare twarze. Ciało, pamięć, performatywność w perspektywie postzależnościowej
Formuła tytułu książki Białe maski / szare twarze - metaforyczna plama Rorschacha - stała się bodźcem do rozważań na temat psychofizycznych...
Imigranci w polskim dyskursie publicznym
Do sklepu Szczegóły

Imigranci w polskim dyskursie publicznym

37,05 zł
"Oceniane opracowanie jest kolejna pozycja z linii publikacji Instytutu Polityki Spolecznej UW poswieconych wspólczesnym problemom spolecznym....
Sport w mediach,984KS (1900565)
Do sklepu Szczegóły

Sport w mediach,984KS (1900565)

35,63 zł
Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce...
Słowo/obraz/terytoria Sztuka poznawania mężczyzn - johann caspar lavater od 24,99zł darmowa dostawa kiosk ruchu
Uważa się, że nie wolno oceniać ludzi po wyglądzie, ale jak inaczej ocenić nieznajomego, który ukrywa przed nami swe prawdziwe oblicze,...
Quo vaditis?
Do sklepu Szczegóły

Quo vaditis?

42,75 zł
Tom 17. Serii „Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis?...