Zdjęcia Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Socjologia

Dostępność: Brak produktu

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Marka: 9788375873191
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. W środowisku studenckim. Głó...

Podstawowe cechy

Sprawdź promocyjne oferty na Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

  • Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności towaru wykorzystane w prezentowanym rankingu synchronizowane są praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. W środowisku studenckim. Głó...

Parametry

Kategoria

Socjologia

Producent

9788375873191

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Zenon D.
Zenon D.
03.01.2025
Każda opublikowana opinia użytkownika ma dla nas wielkie znaczenie
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej podziel się z odwiedzającymi swoją opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Wybrane dla Ciebie
System zamknięty Scholar
Do sklepu Szczegóły

System zamknięty Scholar

20,90 zł
Książka opisuje mechanizmy rządzące stanowieniem prawa z perspektywy teorii systemów. Analiza cyklu legislacyjnego dowodzi, iż system polityczny...
Od telewizji masowej do Netfliksa
Do sklepu Szczegóły

Od telewizji masowej do Netfliksa

46,55 zł
Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich,...
Inkluzja czy iluzja? Praktyki całożyciowego uczenia się w modelach interwencji społecznych,754KS (5224364)
„Recenzowana książka prezentuje koncepcyjnie dopracowany i spójny model zmiany społecznej na poziomie lokalnym, który może posłużyć jako...
Space - socio-political alternatives in central europe Elipsa dom wydawniczy
The book Socio-political Alternatives in Central Europe (SPACE) is firstly innovative in character while being in its entirety devoted to...
Stare i nowe tendencje w obszarze pamięci społecznej tom 9 serii WSPwP
Tytuł Stare i świeże tendencje w obszarze pamięci społecznej Autorzy Zuzanna Bogumił, Andrzej Szpociński, Kamila Baraniecka-Olszewska, Kamilla...
Tożsamości, postawy społeczno-polityczne i separatyzmy mniejszości etnicznych na obszarze postradzieckim
Tom 3. Serii "Kultura i Polityka" wydawanej wspólnie z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W projekcie uczestniczyli...
Trzy fale globalizacji
Do sklepu Szczegóły

Trzy fale globalizacji

42,75 zł
Analiza przemian globalizacyjnych oparta na perspektywie ekonomii rozwoju unaocznia falowy przebieg globalizacji – jej zmienną intensywność...
Białe maski / szare twarze. Ciało, pamięć, performatywność w perspektywie postzależnościowej
Formuła tytułu książki Białe maski / szare twarze - metaforyczna plama Rorschacha - stała się bodźcem do rozważań na temat psychofizycznych...
Imigranci w polskim dyskursie publicznym
Do sklepu Szczegóły

Imigranci w polskim dyskursie publicznym

37,05 zł
"Oceniane opracowanie jest kolejna pozycja z linii publikacji Instytutu Polityki Spolecznej UW poswieconych wspólczesnym problemom spolecznym....
Sport w mediach,984KS (1900565)
Do sklepu Szczegóły

Sport w mediach,984KS (1900565)

35,63 zł
Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce...
Słowo/obraz/terytoria Sztuka poznawania mężczyzn - johann caspar lavater od 24,99zł darmowa dostawa kiosk ruchu
Uważa się, że nie wolno oceniać ludzi po wyglądzie, ale jak inaczej ocenić nieznajomego, który ukrywa przed nami swe prawdziwe oblicze,...
Quo vaditis?
Do sklepu Szczegóły

Quo vaditis?

42,75 zł
Tom 17. Serii „Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis?...