Zdjęcia Zator uczuć. psychogram pewnego społeczeństwa marki 9788366272644

Socjologia

Dostępność: Brak produktu

Zator uczuć. psychogram pewnego społeczeństwa

EAN: 9788366272644 Marka: 9788366272644
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

„Byliśmy społeczeństwem tłumiącym uczucia. Trwaliśmy przy naszych uczuciach, nad całym naszym życiem panował i kształtował je zator uczuć. Byliśmy otoczeni e...

Podstawowe cechy

ISBN

9788366272644

Sprawdź promocyjne oferty na Zator uczuć. psychogram pewnego społeczeństwa marki 9788366272644

  • Dane na temat cen i dostępności towaru użyte w prezentowanym rankingu pobierane są prawie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

„Byliśmy społeczeństwem tłumiącym uczucia. Trwaliśmy przy naszych uczuciach, nad całym naszym życiem panował i kształtował je zator uczuć. Byliśmy otoczeni e...

Parametry

ISBN

9788366272644

Kategoria

Socjologia

Producent

9788366272644

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Mariusz S.
Mariusz S.
03.01.2025
Czy chcesz wysłać nam komentarz i opinię na temat produktu **producer
Jeżeli korzystać z oferowanego Zator uczuć. psychogram pewnego społeczeństwa marki 9788366272644 podziel się z innymi swoją subiektywną oceną lub opinią. Wskaż jakie są Twoje z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Wybrane dla Ciebie
System zamknięty Scholar
Do sklepu Szczegóły

System zamknięty Scholar

20,90 zł
Książka opisuje mechanizmy rządzące stanowieniem prawa z perspektywy teorii systemów. Analiza cyklu legislacyjnego dowodzi, iż system polityczny...
Od telewizji masowej do Netfliksa
Do sklepu Szczegóły

Od telewizji masowej do Netfliksa

46,55 zł
Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich,...
Inkluzja czy iluzja? Praktyki całożyciowego uczenia się w modelach interwencji społecznych,754KS (5224364)
„Recenzowana książka prezentuje koncepcyjnie dopracowany i spójny model zmiany społecznej na poziomie lokalnym, który może posłużyć jako...
Space - socio-political alternatives in central europe Elipsa dom wydawniczy
The book Socio-political Alternatives in Central Europe (SPACE) is firstly innovative in character while being in its entirety devoted to...
Stare i nowe tendencje w obszarze pamięci społecznej tom 9 serii WSPwP
Tytuł Stare i świeże tendencje w obszarze pamięci społecznej Autorzy Zuzanna Bogumił, Andrzej Szpociński, Kamila Baraniecka-Olszewska, Kamilla...
Tożsamości, postawy społeczno-polityczne i separatyzmy mniejszości etnicznych na obszarze postradzieckim
Tom 3. Serii "Kultura i Polityka" wydawanej wspólnie z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W projekcie uczestniczyli...
Trzy fale globalizacji
Do sklepu Szczegóły

Trzy fale globalizacji

42,75 zł
Analiza przemian globalizacyjnych oparta na perspektywie ekonomii rozwoju unaocznia falowy przebieg globalizacji – jej zmienną intensywność...
Białe maski / szare twarze. Ciało, pamięć, performatywność w perspektywie postzależnościowej
Formuła tytułu książki Białe maski / szare twarze - metaforyczna plama Rorschacha - stała się bodźcem do rozważań na temat psychofizycznych...
Imigranci w polskim dyskursie publicznym
Do sklepu Szczegóły

Imigranci w polskim dyskursie publicznym

37,05 zł
"Oceniane opracowanie jest kolejna pozycja z linii publikacji Instytutu Polityki Spolecznej UW poswieconych wspólczesnym problemom spolecznym....
Sport w mediach,984KS (1900565)
Do sklepu Szczegóły

Sport w mediach,984KS (1900565)

35,63 zł
Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce...
Słowo/obraz/terytoria Sztuka poznawania mężczyzn - johann caspar lavater od 24,99zł darmowa dostawa kiosk ruchu
Uważa się, że nie wolno oceniać ludzi po wyglądzie, ale jak inaczej ocenić nieznajomego, który ukrywa przed nami swe prawdziwe oblicze,...
Quo vaditis?
Do sklepu Szczegóły

Quo vaditis?

42,75 zł
Tom 17. Serii „Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis?...