Dźwięk satysfakcji
Dzięki naszemu nowoczesnemu oprogramowaniu Engage+ połączenia przy użyciu Engage 40 są wyraźniejsze, a konsumenci cieszą się ogólnie udoskonalonym doświadczeniem. Mając do dyspozycji dane połączeń w czasie rzeczywistym, interakcje stają się bardziej zasadnicze i wydajne.
Ten pakiet słuchawkowy został zaprojektowany z myślą o Tobie (nie ma za co). Jest lekki, lecz wytrzymały. Wygodny, a zarazem gustowny. Możesz go nosić poprzez cały dzień, niemal w ogóle go nie czując. Dzięki inteligentnemu systemowi mikrofonów, który sprawia, iż dźwięk jest wyraźniejszy niż kiedykolwiek, to najlepszy komplet słuchawkowy, by zapewnić jak najlepszą obsługę klienta.
Przyszłościowe oprogramowanie
System, który potrafi analizować rozmowy na bieżąco? Poznaj przyszłościowy zestaw słuchawkowy dla centrów kontaktowych: Engage 40 z progresywnym oprogramowaniem Engage+.
Wyskakujące okienka pokazują informacje zwrotne na bieżąco, dzięki temu możesz poprawić jakość rozmowy z klientem podczas jej trwania.
Engage+ gwarantuje wskazówki na żywo dotyczące czynników wpływających na obsługę klienta podczas rozmowy, w tym hałasu w tle, ciszy i utrudnień. 1
Wprowadzanie, coaching i utrzymywanie personelu staje się wyjątkowo proste, gdy pokaźne dane są dostępne na wyciągnięcie ręki, bo dzięki czemu praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
sprawdź cały obraz
Wiodący dostawcy usług pilnujących zintegrowali ze swymi rozwiązaniami nasze nowoczesne dane o połączeniach z Jabra Engage, a dzięki zapewnieniu bardziej szczegółowego obrazu doświadczeń klientów, rozwiązania te zyskują na wartości. Dane z oprogramowania Jabra informują o hałasie w tle, zakłóceniach i ciszy agentów podczas rozmów, co pozwala zidentyfikować określone problemy i podjąć kroki w celu ich poprawy.
Dzięki połączeniu tych rozwiązań można uzyskać dostęp do wizualnych pulpitów nawigacyjnych gwarantujących wgląd w jakość dźwięku i wzorce rozmów, aby pomóc poprawić pracę agentów i wrażenia klientów podczas każdej rozmowy.
Podwójny mikrofon, podwójna satysfakcja
Jakość dźwięku może wpłynąć na sukces rozmowy. Dlatego wyposażyliśmy Engage 40 nie w jeden, a w dwa mikrofony: jeden pomoże Ci raz na za każdym razem zlikwidować odgłosy otoczenia z rozmów, a drugi zapewni wyraźny głos, umożliwiając dokładne przetwarzanie mowy na tekst.
na dodatek dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu Engage+ nasza postępowa technologia mikrofonowa generuje tak nadzwyczajne warunki, że może pomóc w skróceniu przeciętnego czasu obsługi połączeń.
Komfort agenta głównie
Agent, któremu jest niewygodnie, to ryzyko niezręcznych rozmów, dlatego zaprojektowaliśmy Engage 40, by był tak komfortowy, iż prawie go nie czuć. Waży zaledwie 45 g*, czyli jest nad wyraz lekki i ma wygięte nauszniki, które komfortowe dopasowanie.
Na nausznikach zestawu słuchawkowego umieściliśmy ponadto progresywny wzór przypominający labirynt. Został on opracowany na podstawie badań przeprowadzonych wśród użytkowników i zaprojektowany specjalnie w celu zmniejszenia nacisku na ucho, co pomoże Ci w pełnym komforcie zachować skupienie na potrzebach klienta.
produkowany z myślą o możliwych wypadkach
Niedbałe zdejmowanie pod koniec długiego dnia, przenoszenie z biurka na biurko, wrzucanie do torby życie zestawu słuchawkowego w centrum kontaktowym może być nieprzystępne. Dlatego pracując nad Engage 40, staraliśmy się aby był maksymalnie solidny. Przetestowaliśmy wszystko, od wysięgnika po oporność na uderzenia, i mamy pewność, iż to nasz najszczególniej wytrzymały i trwały zestaw słuchawkowy.
Łatwo jest wygłaszać śmiałe twierdzenia, ale po prostu jesteśmy tak pewni, iż Engage 40 wytrzyma próbę czasu i nawet niedbałe traktowanie, jakim poddawane są słuchawki, iż dodaliśmy trzyletnią gwarancję na wszystkie zestawy słuchawkowe. Lekki, niezwykle wygodny i trwały ten komplet słuchawkowy ma wszystko, czego Ci potrzeba.
Łatwe słuchanie
innowacyjne głośniki i progresywne, wyśmienicie przypasowane do kształtu ucha nauszniki izolujące od hałasu gwarantują,w trakcie rozmowy już nigdy nie umknie Ci żaden ważny detal (na dodatek nigdy nie będziesz prosić o mówienie głośniej, ani powtarzać tej samej danych 47 razy...).
Dzięki specjalnie zaprojektowanym głośnikom w Engage 40, zoptymalizowanym pod kątem zapewnienia wyraźnego dźwięku, użytkownicy mają mniej powodów do frustracji, a rozmowy stają się bardziej efektywne. W dodatku BalancedVoice nie tylko gwarantuje przejrzyście czysty dźwięk, lecz także samoczynnie zapewnia, iż połączenia przychodzące są wyjątkowo wyraźne kolejna ergonomiczna funkcja pomagająca zachować spokój w trakcie każdej rozmowy.
Troska o uszy
To filozofia stojąca za przełomową ochroną słuchu klasy profesjonalnej zaimplementowaną w Engage 40. Dzięki Jabra SafeTone 2.0 możesz skoncentrować się na rozmowach, posiadając pewność, iż Twój słuch jest broniony.
Wyposażyliśmy ten pakiet słuchawkowy w sporo bezprecedensowych technice ochrony słuchu:
Ochrona słuchu to nie tylko dodatek. To inwestycja na całe życie.
Twój nowy osobisty asystent
Wyobraź sobie pomocnika, który pomoże Ci wyraźniej słyszeć klientów i zoptymalizować dynamikę każdej rozmowy, dzięki temu możesz radować się większą równowagą na długiej zmianie.
Engage 40 wykorzystuje unikatowy algorytm przetwarzania sygnału, BalancedVoice, aby powstrzymać Cię przed ciągłym powiększaniem głośności podczas połączeń i utrzymywać Cię w gotowości do rozmowy przez cały dzień. Zrelaksuj się, unikaj zmęczenia rozmowami i skup się na klientach o nic więcej nie musisz się już martwić.
Jednak to normalne, iż my tak mówimy i właśnie dlatego o przetestowanie tej unikatowej technologii poprosiliśmy użytkowników takich jak Ty. Zgodnie stwierdzili, iż głosy o wyższych tonach są wyraźniejsze i mowa jest łatwiejsza do wyodrębnienia z hałasu otoczenia, a równocześnie ton dźwięku jest bardziej wyrównywany, dzięki czemu wszystko brzmi przyjemniej dla uszu.
Wzorowa rozmowa
Z Engage 40 pełną kontrolę masz w zasięgu ręki. Możesz odbierać połączenia, wyciszać je i regulować głośność przy pomocy kilku prostych dotknięć. Obsługa połączeń jeszcze nigdy nie była tak prosta.
dostosowywane przyciski na module obsługi połączeń można zintegrować z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), w tym Amazon Connect i Genesys, zyskując lepszą sprawność. Przełączaj się pomiędzy ekranami platformy i kontroluj głośność przy pomocy programowalnych przycisków gwarantujących szybką obsługę połączeń.
Lepsza jakość połączeń z klientami nigdy nie była łatwiejsza do osiągnięcia.
Przyjaciele wszystkich
Łączenie się z klientami jest przystępne jak spacer po parku, gdy masz do dyspozycji Engage 40. Ten pakiet słuchawkowy działa ze wszystkimi wiodącymi platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), a do tego zapewnia zintegrowaną obsługę połączeń dla użytkowników Amazon Connect, Genesys Cloud CX i NICE CXone, jeśli jest użytkowany z modułem obsługi połączeń.
Wybierając wariant UC z atestami zgodności z Google Meet, Works With Chromebook i Zoom albo Microsoft Teams, możesz bez zbędnego stresu radować się bezproblemowymi połączeniami z klientami na całym świecie. Trzymaj się blisko. Zachowaj kontrolę. Bądź w kontakcie.
Programowalne przyciski na module obsługi połączeń można zbratać z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), co łatwe wykonywanie rutynowych czynnoci takich jak dzwonienie do przełożonego po pomoc przy pomocy kilku prostych dotknięć.
Porozmawiamy później
Pożegnaj się z kosztownymi utrudnieniami w pracy, mając zestaw słuchawkowy Engage 40, który jasno wyznacza granice, zawiadamiając innych, aby Ci nie przeszkadzać.
Czerwone światło aktywuje się samoczynnie w trakcie połączenia, informując wszystkim w pobliżu, że to nie jest najkorzystniejsza pora na pogawędkę, dzięki czemu możesz skupić się na konsumencie, a po skończonej rozmowie dać współpracownikom wyraźny sygnał o Twojej przystępności.