demonstrujemy ENGAGE 40 - Dźwięk satysfakcji
Dzięki naszemu innowacyjnemu oprogramowaniu Engage+ połączenia przy użyciu Engage 40 są wyraźniejsze, a klienci cieszą się ogólnie ulepszonym doświadczeniem. Mając do dyspozycji informacje połączeń w czasie rzeczywistym, interakcje stają się bardziej znaczące i efektywne.
Ten pakiet słuchawkowy został zaprojektowany z myślą o Tobie (nie ma za co). Jest lekki, ale wytrzymały. Wygodny, a zarazem stylowy. Możesz go nosić poprzez cały dzień, niemal w ogóle go nie czując. Dzięki inteligentnemu systemowi mikrofonów, który sprawia, iż dźwięk jest wyraźniejszy niż kiedykolwiek, to najkorzystniejszy komplet słuchawkowy, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta.
ENGAGE+ Przyszłościowe oprogramowanie
System, który potrafi analizować rozmowy na bieżąco? Poznaj przyszłościowy zestaw słuchawkowy dla centrów kontaktowych: Engage 40 z progresywnym oprogramowaniem Engage+.Wyskakujące okienka pokazują informacje zwrotne na bieżąco, dzięki czemu możesz poprawić jakość rozmowy z klientem podczas jej trwania.Engage+ gwarantuje wskazówki na żywo dotyczące czynników wpływających na obsługę klienta w trakcie rozmowy, w tym hałasu w tle, ciszy i utrudnień. 1Wprowadzanie, coaching i utrzymywanie personelu staje się wyjątkowo proste, gdy widoczne informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki, bo dzięki temu praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
1 Wymagane pobranie darmowego oprogramowania. Integracje przystępne dla wybranych platform.
Integracja z wiodącymi platformami - sprawdź cały obraz
Wiodący dostawcy usług obserwujących zintegrowali ze swymi rozwiązaniami nasze progresywne informacje o połączeniach z Jabra Engage, a dzięki zapewnieniu bardziej szczegółowego obrazu doświadczeń klientów, rozwiązania te zyskują na wartości. Dane z oprogramowania Jabra informują o hałasie w tle, zakłóceniach i ciszy agentów podczas rozmów, co pozwala zidentyfikować określone problemy i podjąć kroki w celu ich poprawy.
Dzięki połączeniu tych rozwiązań można uzyskać dostęp do wizualnych pulpitów nawigacyjnych gwarantujących wgląd w jakość dźwięku i wzorce rozmów, żeby pomóc poprawić pracę agentów i wrażenia klientów podczas każdej rozmowy.
Jakość mikrofonu - Podwójny mikrofon, podwójna satysfakcja
Jakość dźwięku może wpłynąć na sukces rozmowy. Dlatego wyposażyliśmy Engage 40 nie w jeden, a w dwa mikrofony: jeden pomoże Ci raz na zawsze polikwidować odgłosy otoczenia z rozmów, a drugi zapewni wyraźny głos, umożliwiając skrupulatne przetwarzanie mowy na tekst.
ponadto dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu Engage+ nasza innowacyjna technologia mikrofonowa tworzy tak perfekcyjne warunki, iż może pomóc w skróceniu średniego czasu obsługi połączeń.
Wygoda - Komfort agenta najczęściej
Agent, któremu jest niewygodnie, to ryzyko niezręcznych rozmów, dlatego zaprojektowaliśmy Engage 40, by był tak komfortowy, iż prawie go nie czuć. Waży zaledwie 45 g*, czyli jest wyjątkowo lekki i ma wygięte nauszniki, które komfortowe dobranie.
Na nausznikach zestawu słuchawkowego umieściliśmy również postępowy wzór przypominający labirynt. Został on opracowany na podstawie badań przeprowadzonych wśród użytkowników i zaprojektowany specjalnie w celu zmniejszenia nacisku na ucho, co pomoże Ci w pełnym komforcie zachować skupienie na potrzebach klienta.
*warianty stereo i mono mają rozmaitą wagę
solidność - produkowany z myślą o osiągalnych wypadkach
Niedbałe zdejmowanie pod koniec długiego dnia, przenoszenie z biurka na biurko, wrzucanie do torby życie zestawu słuchawkowego w centrum kontaktowym może być trudne. Dlatego pracując nad Engage 40, staraliśmy się by był maksymalnie solidny. Przetestowaliśmy wszystko, od wysięgnika po oporność na uderzenia, i mamy pewność, iż to nasz najszczególniej wytrzymały i trwały pakiet słuchawkowy.
Łatwo jest wygłaszać śmiałe twierdzenia, ale po prostu jesteśmy tak pewni, iż Engage 40 wytrzyma próbę czasu i nawet niedbałe traktowanie, jakim poddawane są słuchawki, że dodaliśmy trzyletnią gwarancję na wszystkie zestawy słuchawkowe. Lekki, szczególnie wygodny i trwały ten zestaw słuchawkowy ma wszystko, czego potrzebujesz.
Jakość dźwięku - nietrudne słuchanie
nowoczesne głośniki i innowacyjne, doskonale dostosowane do kształtu ucha nauszniki izolujące od hałasu gwarantują,w trakcie rozmowy już nigdy nie umknie Ci żaden ważny detal (także nigdy nie będziesz prosić o mówienie głośniej, ani powtarzać tej samej informacji 47 razy...).
Dzięki specjalnie zaprojektowanym głośnikom w Engage 40, zoptymalizowanym pod kątem zapewnienia wyraźnego dźwięku, użytkownicy posiadają mniej powodów do frustracji, a rozmowy stają się bardziej skuteczne. Na dodatek BalancedVoice nie tylko zapewnia przejrzyście czysty dźwięk, lecz także samoczynnie zapewnia, że połączenia przychodzące są wyjątkowo wyraźne kolejna ergonomiczna funkcja pomagająca zachować spokój w trakcie każdej rozmowy.
Ochrona słuchu - Troska o uszy
To filozofia stojąca za przełomową ochroną słuchu klasy profesjonalnej zaimplementowaną w Engage 40. Dzięki Jabra SafeTone 2.0 możesz skupić się na rozmowach, mając pewność, że Twój słuch jest chroniony.
Wyposażyliśmy ten komplet słuchawkowy w sporo bezprecedensowych technice ochrony słuchu:
Ochrona słuchu to nie tylko dodatek. To inwestycja na całe życie.
BALANCEDVOICE - Twój nowy osobisty asystent
Wyobraź sobie pomocnika, który pomoże Ci wyraźniej słyszeć klientów i zoptymalizować dynamikę każdej rozmowy, dzięki czemu możesz radować się pokaźniejszą równowagą na długiej zmianie.
Engage 40 wykorzystuje unikatowy algorytm przetwarzania sygnału, BalancedVoice, aby powstrzymać Cię przed ciągłym powiększaniem głośności w trakcie połączeń i utrzymywać Cię w gotowości do rozmowy przez cały dzień. Zrelaksuj się, unikaj zmęczenia rozmowami i skup się na klientach o nic więcej nie musisz się już martwić.
Jednak to normalne, iż my tak mówimy i właśnie dlatego o przetestowanie tej unikatowej technologii poprosiliśmy użytkowników takich jak Ty. Zgodnie stwierdzili, że głosy o wyższych tonach są wyraźniejsze i mowa jest łatwiejsza do wyodrębnienia z hałasu otoczenia, a równocześnie ton dźwięku jest bardziej wyrównywany, dzięki czemu wszystko brzmi przyjemniej dla uszu*.
*Ocena badania poprawy odbioru dźwięku, Jabra Nele-e, Fraunhofer IDMT, luty maj 2017 r.
Moduł obsługi na przewodzie - Wzorowa rozmowa
Z Engage 40 całkowitą kontrolę masz w zasięgu ręki. Możesz odbierać połączenia, wyciszać je i regulować głośność za pomocą kilku prostych dotknięć. Obsługa połączeń jeszcze nigdy nie była tak prosta.
dostosowywane przyciski na module obsługi połączeń można zintegrować z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), w tym Amazon Connect i Genesys, zyskując ulepszoną wydajność. Przełączaj się między ekranami platformy i kontroluj głośność za pomocą programowalnych przycisków zapewniających szybką obsługę połączeń.
Lepsza jakość połączeń z klientami nigdy nie była łatwiejsza do osiągnięcia.
Współpraca ze wszystkim - Przyjaciele wszelkich
Łączenie się z klientami jest łatwe jak spacer po parku, gdy masz do dyspozycji Engage 40. Ten pakiet słuchawkowy działa ze wszystkimi wiodącymi platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), a do tego zagwarantuje zintegrowaną obsługę połączeń dla użytkowników Amazon Connect, Genesys Cloud CX i NICE CXone, jeśli jest używany z modułem obsługi połączeń. 2Wybierając rodzaj UC lub Microoft Teams, możesz bez zbędnego stresu radować się bezproblemowymi połączeniami z klientami na całym świecie. Trzymaj się blisko. Zachowaj kontrolę. Bądź w kontakcie.
Programowalne przyciski na module obsługi połączeń można zjednoczyć z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), co przystępne wykonywanie powszednich czynności takich jak dzwonienie do przełożonego po pomoc przy pomocy kilku prostych dotknięć.
Dioda zajętości - Porozmawiamy później
Pożegnaj się z kosztownymi utrudnieniami w pracy, posiadając komplet słuchawkowy Engage 40, który jasno wyznacza granice, zawiadamiając innych, by Ci nie przeszkadzać.
Czerwone światło aktywuje się samoczynnie podczas połączenia, powiadamiając wszystkim w pobliżu, że to nie jest najkorzystniejsza pora na pogawędkę, dzięki czemu możesz skupić się na kupującye, a po skończonej rozmowie dać współpracownikom wyraźny sygnał o Twojej dostępności.