Czy my właściwie chcemy się zmieniać? Chcemy! Przynajmniej tak deklarujemy;-). Z reguły w Nowy Rok. Inne magiczne daty startu do zmiany to początek wiosny, wakacji lub urlopu albo urodziny. Głównie z podobnym efektem.
Wniosek jest prosty — chcemy się zmieniać, ale słabo potrafimy. Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja są najlepszymi starterami.
Taka właśnie emocja — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to idealny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: Jeśli się nie wściekniesz, to się nie zmienisz.
W kolejnym kroku wybierz jedną z wielu zaprezentowanych w książce technik, schematów, struktur. Z pomocą przyjdą Ci Robert Cialdini, Kevin Hogan, Brian Tracy, William L. Ury, Philip Kotler, skorzystasz choćby z wybranych metod kontrowersyjnego NLP.
Każda z ponad 150 technik coś daje, upraszcza zmiany, rozszerza szansę na sukces. Precyzyjnie tak — szansę, bo gwarancji nie ma. Tę powiększyć możemy tylko my sami. I ostatni z aspektów psychologicznych zmiany.
Zmiana wymaga czasu. Na szkoleniach autor nazywa to techniką TTT — To Trochę Trwa (albo Things Take Time;-). Zatem do dzieła: wściekaj się, korzystaj, zmieniaj! Siebie! A potem swój własny świat! 'Gratuluję postępów w pracy nad książką.
Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz w niej zamieścić. Powodzenia w pisaniu.' Bob Cialdini 'Marek — ta książka to doskonała idea i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak rewelacyjnym towarzystwie.' Kevin Hogan 'W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie — do ulepszonej pracy, rozwoju, zmiany.
I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea — techniki z najwyższej półki podane są prosto, do użycia od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu — Cialdiniego, Hogana, Ury’ego — obok genialnych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty.
Chce się ją czytać, poprawnie się czyta i warto ją czytać.' Katarzyna Niezgoda 'Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To genialna lektura dla osób, które pragną być efektywne i odnosić sukcesy równocześnie w biznesie, jak i życiu prywatnym.' Igor Chalupec 'Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów.
Pierwszy to wspaniała równowaga między słowem i obrazem — ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi.
Autor ułatwia, nie spłycając, daje słuszne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszelkich! Książka nieprzeciętnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma nieprzeciętnymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni spos...