Zdjęcia One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi

Psychologia

Dostępność: Do kupienia

Zasady wywierania wpływu na ludzi (One press / helion)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: One press / helion
27,92 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Książka zawiera idealne ilustracje Andrzeja Mleczki, a także dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego. Posłuchaj gratisowych fragmentów treningu audio:...

Prezentowany towar One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 27,92 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania kilkuset hurtowni oraz sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788383222561

Autor

Cialdini robert b.

Sprawdź promocyjne oferty na One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi (sklep TaniaKsiazka.pl)

27,92 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o cenach i dostępności wykorzystane w prezentowanym rankingu są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Książka posiada rewelacyjne ilustracje Andrzeja Mleczki oraz dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego.

Posłuchaj gratisowych fragmentów treningu audio:

Audiotrening - fragment 1
Audiotrening - fragment 2

Zostań najszczególniej wpływowym człowiekiem roku!

  • Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
  • Naucz się momentalnie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.

Dr Robert Cialdini jest obecnie na ogół cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.

Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu obfitego znaczenia bezprecedensowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".

Psychologia na Twoich usługach

  • Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
  • Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
  • Chcesz wpłynąć na czyjeś innowacyjnanie i podejmowane decyzje?
  • Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest nieszablonowa i unikalna?
  • Chcesz dowiedzieć się, jak być uwielbianym, uznanym i podziwianym?
  • Chcesz nauczyć się negocjować, aby osiągać więcej, niżeli początkowo zakładałeś?
  • Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?

Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z użytecznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, nieprzeciętnie zdaje sobie sprawę z tego, w jak znacznym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Starczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób w pełni etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.

oferujemy Ci broń o niepokojąco znacznym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje odszukasz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.

Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.


Recenzje:

Absolutny klasyk. Nie tylko dla ludzi marketingu,jeszcze dla przedstawicieli innych zawodów – od sprzedaży poprzez nauczycieli po kelnerów. Książka wyjaśnia jakie proste mechanizmy użyć, aby osiągnąć zamierzony cel. Gdzie teorie psychologiczne łączą się z praktyką wieloletnich ekspertów.

Nie będę opisywać wymienionych komponentów – dla tych, którzy czytali wystarczy infografika poniżej, dla pozostałych – mam nadzieję, iż będzie to korzystny powód, żeby sięgnąć po książkę.

To, co bardzo mi się podoba w lekturze, to fakt, iż na każdym kroku Cialdini uwydatnia, jak ważna jest etyka tego, co robimy. Jeśli zdecydujemy się oszukiwać naszych klientów, nie tylko będziemy szulerami, a nie detektywami,na dodatek stracimy okazję na zbudowanie szczerej i trwałej relacji z naszymi odbiorcami. Niemało osób zapomina o tym, iż podstawą marketingu jest szczerość i prawda.

Książka nie jest za długa – polskie tłumaczenie ma około 80 stron, a to przeważnie dlatego, że tekst jest tylko po jednej stronie. Po drugiej wyszukamy wybrane cytaty z lektury i, trochę o zgrozo, około tematyczne rysunki Mleczki. O ile kilka takich ilustracji miałoby rację bytu, o tyle większość z nich pasuje trochę jak pięść do oka i moim zdaniem można było sobie je podarować.

W książce wydawnictwa Onepress znajdziemy ponadto 2 płyty CD, a także podręczną ściągawkę z najważniejszymi elementami wywierania wpływu. To naprawdę fajne dodatki.

Sama treść odkrywcza nie jest – większość z tych zasad znamy z życia codziennego, choć oczywiście na początku, tuż po publikacji, mogło być to świeże i świeże. Mimo braku pionierskich idei, warto sięgnąć po lekturę, by odświeżyć sobie choćby oczywistości. Niezwykle nieraz tak gonimy za nowinkami, iż zapominamy o starych korzystnych podstawach marketingu. Ta książka może nam pomóc przypomnieć sobie o tych zasadach.

czaplicka.eu (2016-01-04)


Zdolność wpływania na myśli i zachowania innych ludzi chyba każdy chciałby opanować do perfekcji. Umiejętności perswazyjne stanowczo ważne są w takich zawodach, które dzięki wpływaniu na innych pozwalają osiągać założone cele. To podstawa w pracy handlowca, marketera, copywritera, headhuntera i wielu innych, których Cialdini w swej książce adekwatnie określa jako „praktyków wpływu".

Wywieranie wpływu okazuje się nie być wiedzą tajemną, dostępną tylko dla wybranych. Cialdini dowodzi tego,proces wpływania na innych jest zgoła naturalny i w gruncie rzeczy instynktowny. Nie potrzeba tu magii i zaklęć. Starczy poznać i być świadomym pewnych podstawowych procesów i schematów zachowań w zakresie psychologii wpływu. Funkcjonalne użycia psychologii perswazji sprawdzą się nie tylko w sytuacjach, kiedy zależy nam, żeby wpływać na emocje innych ludzi, skłaniając ich do określonego zachowania, ale poznanie tajników tej wiedzy pozwoli także na efektywną obronę wtedy, gdy czujemy, że to nami ktoś próbuje manipulować.

Czy jednak moc oddziaływania na ludzi i sytuacje można sprowadzić do wykorzystywania kilku prostych zasad? obecnie przy tak ogromnym zainteresowaniu tematem perswazji, manipulacji, a także przy znajomości tak dużej ilości rozmaitych technik wywierania wpływu, moglibyśmy sądzić, że byłoby to zbyt proste. Autor książki „Zasady wywierania wpływu na ludzi" przekonuje, że jednak jest to realne.


Dr Robert Cialdini jest znanym i jednym z najszczególniej wybitnych psychologów społecznych ostatnich lat. Już od ponad 30 lat zawodowo zajmuje się badaniami z zakresu psychologii wpływu i manipulacji, co zaowocowało międzynarodową sławą eksperta. Jednocześnie Ciadini daleki jest od akademickiego teoretyzowania. Badacz, jak sam określił, „wychodzi z warunków laboratoryjnych", aby móc z bliska, od środka poznać świat praktyków wpływu. Bierze udział w licznych kursach i szkoleniach posiadających przygotować do skutecznej pracy handlowców, marketerów, pracowników agencji reklamowych. Przygląda się codziennej pracy rekruterów i headhunterów, a nawet poznaje świat osób związanych ze środowiskami sekt. Wieloletnia obserwacja przeróżnych zachowań człowieka w społeczeństwie i analiza ergonomicznych zastosowań technik perswazji, pozwoliły Cialdiniemu wyznaczyć sześć uniwersalnych zasad wpływu. Reguły te, określone poprzez autora jako narzędzia wpływu społecznego, są głównie spotykane w życiu społecznym i niejako automatycznie i bezwiednie stosowane przez ludzi.zwiększyć wydajność, trzeba wiedzieć, jak owe narzędzia użyć.

Ale czy sama znajomość reguł wzajemności, niedostępności, autorytetu, konsekwencji, konsensusu i lubienia, stanowi gwarancję uzyskania oczekiwanego wyniku? Dlaczego sposób ich użytkowania decyduje o tym, jakim jesteśmy praktykiem manipulacji? Kiedy nasze zachowanie staje się bliskie partaczowi, szmuglerowi, a kiedy mamy szansę stać się detektywami sztuki wpływu?

„Zasady wywierania wpływu na ludzi" to pozycja obowiązkowa nie tylko dla tych, którzy dopiero chcieliby poznać tajniki psychologii wpływu,na dodatek (a może bardzo) dla tych, którzy posiadają się za „starych wyjadaczy" i proces wywierania wpływu sprowadzili już do czynności zupełnie mechanicznej. Przyjemność lektury gwarantuje dodatkowo niekonwencjonalne opracowanie edytorskie - parzyste strony książki zostały zagospodarowane najważniejszymi cytatami autorstwa dra Roberta Cialdiniego, a także znakomitymi rysunkami Andrzeja Mleczki.

Zawodowo, prywatnie, na co dzień, od święta - manipulacja jest wszechobecna w naszym życiu. Pora wreszcie poznać zasady nią rządzące i wziąć odpowiedzialność za własne słowa, zachowania - to pozwoli szybciej i łatwiej osiągnąć sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, lecz i prywatnym.

treco.pl (2012-04-19)


Spis treści:

Wprowadzenie (5)
Reguła wzajemności (31)
Niedostępność (47)
Autorytet (61)
Konsekwencja (71)
Konsensus (79)
Lubienie (85)

Parametry

ISBN

9788383222561

Autor

Cialdini robert b.

Wydawnictwo

One press / helion

Kategoria

Psychologia

Producent

One press / helion

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Dariusz G.
Dariusz G.
05.11.2024
Przesłane opinie i recenzje mogą ułatwić decyzję zakupową innym klientom
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi prześlij recenzję lub opinię. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

One Press / Helion Błękitny umysł. myśl na odwrót, działaj na opak
Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry...
One Press / Helion One press / helion Naucz ich, jak mają cię traktować
Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niżeli Ty sam! "Bądź grzeczny", "czekaj na swoją kolej", "nie krzycz", "bądź przyjemny, uśmiechnięty i należycie...
Rekomendacja
One press / helion One press / helion Psychologia zmiany. rzecz dla wściekniętych w.3
Czy my właściwie chcemy się zmieniać? Chcemy! Przynajmniej tak deklarujemy;-). Na ogół w Nowy Rok. Inne magiczne daty startu do zmiany to...
One press / helion Pokochaj przeciwności losu! jak sprostać każdemu
Do sklepu Szczegóły

Pokochaj przeciwności losu! jak sprostać każdemu

33,26 zł
Przygotuj się na niesamowitą transformację swego życia! Odkryj w swoim wnętrzu niewidoczne siły i wyzwól wiarę we własne możliwości Odwołaj...
One press / helion Psychologia zmiany - najskuteczniejsze narzędzia
Do sklepu Szczegóły

Psychologia zmiany - najskuteczniejsze narzędzia

38,55 zł
Psychologia Zmiany - najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem - Mateusz Grzesiak Tytuł Psychologia...
Rekomendacja
One press / helion One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi
Książka gromadzi genialne ilustracje Andrzeja Mleczki oraz dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego. Posłuchaj...
Wybrane dla Ciebie
Scholar Ucieleśnienie psychiczne
Do sklepu Szczegóły

Scholar Ucieleśnienie psychiczne

23,75 zł
Podjęta w książce problematyka sytuuje się w obszarze psychologii klinicznej dziecka i psychologii rozwojowej. Autorka otyłość traktuje...
Harmonia Niepisane reguły relacji międzyludzkich
Do sklepu Szczegóły

Harmonia Niepisane reguły relacji międzyludzkich

31,99 zł
Od wczesnych lat dziecięcych zmagali się z trudnościami wynikającymi z autyzmu,aktualnie Temple Grandin i Sean Barron to osoby szczęśliwe,...
Bez wyboru
Do sklepu Szczegóły

Bez wyboru

19,02 zł
Książka Bez wyboru to literatura faktu. Wszystkie opisane wydarzenia miały miejsce w przeszłości w latach 1973-1986. Autorka pragnie przekazać...
Zmiana jako punkt zwrotny w życiu Eapi
Do sklepu Szczegóły

Zmiana jako punkt zwrotny w życiu Eapi

29,00 zł
bez dwóch zdań można uznać książkę dr Izabeli Balińskiej jako cenną i konieczną publikacją, skierowaną nie tylko do osób zajmujących się...
Harmonia Dyktanda graficzne
Do sklepu Szczegóły

Harmonia Dyktanda graficzne

16,15 zł
W książce znajduje się 40 rysunków, które uszeregowane zostały według stopnia trudności. Rysunki te powstają po połączeniu linią prostą...
Eleonora bielawska-batorowicz Psychologiczne aspekty menopauzy
Książka Eleonory Bielawskiej-Batorowicz jest syntezą wiedzy psychologicznej dotyczącej menopauzy. Autorka opisuje ewolucyjne wyjaśnienia...
Współczesne systemy motywacyjne
Do sklepu Szczegóły

Współczesne systemy motywacyjne

70,99 zł
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Należycie zaprojektowane...
Sfejsowani. jak media społecznościowe wpływają na nasze życie
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze...
Serce człowieka,159KS (4904725)
Do sklepu Szczegóły

Serce człowieka,159KS (4904725)

14,55 zł
Współcześni ludzie bardziej od innych istot żywych kochają mechaniczne gadżety. (...) Interesujemy się ludźmi jak przedmiotami (...) a nieżywymi...
M wydawnictwo Przemilczana prawda o seksualności
Do sklepu Szczegóły

M wydawnictwo Przemilczana prawda o seksualności

10,99 zł
Autorka stawia sobie za zadanie rozwianie kilku mitów dotyczących seksualności, z jakimi spotyka się w swojej praktyce terapeutycznej, oraz...
Jakoś to będzie. Szczęście po polsku
Do sklepu Szczegóły

Jakoś to będzie. Szczęście po polsku

18,45 zł
Jesteśmy szczęśliwi na przekór modom, autorytetom i przeciwnościom losu. Wierzymy w rodzinę i tradycję, ważne jest dla nas życie duchowe....
Człowiek stary jako ofiara przemocy w rodzinie,732KS (7770199)
"Jeszcze do niedawna tematy związane z zagadnieniem funkcjonowaniem ludzi starych rzadko były podejmowane poprzez badaczy społecznych. Sytuacja...