Zdjęcia One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi

Psychologia

Dostępność: Brak produktu

Zasady wywierania wpływu na ludzi (One press / helion)

Marka: One press / helion
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Książka zawiera idealne ilustracje Andrzeja Mleczki, a także dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego. Posłuchaj gratisowych fragmentów treningu audio:...

Podstawowe cechy

ISBN

9788383222561

Autor

Cialdini robert b.

Sprawdź promocyjne oferty na One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi

  • Dane o cenach i dostępności wykorzystane w prezentowanym rankingu są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Książka posiada rewelacyjne ilustracje Andrzeja Mleczki oraz dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego.

Posłuchaj gratisowych fragmentów treningu audio:

Audiotrening - fragment 1
Audiotrening - fragment 2

Zostań najszczególniej wpływowym człowiekiem roku!

  • Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
  • Naucz się momentalnie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.

Dr Robert Cialdini jest obecnie na ogół cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.

Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu obfitego znaczenia bezprecedensowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".

Psychologia na Twoich usługach

  • Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
  • Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
  • Chcesz wpłynąć na czyjeś innowacyjnanie i podejmowane decyzje?
  • Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest nieszablonowa i unikalna?
  • Chcesz dowiedzieć się, jak być uwielbianym, uznanym i podziwianym?
  • Chcesz nauczyć się negocjować, aby osiągać więcej, niżeli początkowo zakładałeś?
  • Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?

Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z użytecznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, nieprzeciętnie zdaje sobie sprawę z tego, w jak znacznym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Starczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób w pełni etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.

oferujemy Ci broń o niepokojąco znacznym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje odszukasz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.

Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.


Recenzje:

Absolutny klasyk. Nie tylko dla ludzi marketingu,jeszcze dla przedstawicieli innych zawodów – od sprzedaży poprzez nauczycieli po kelnerów. Książka wyjaśnia jakie proste mechanizmy użyć, aby osiągnąć zamierzony cel. Gdzie teorie psychologiczne łączą się z praktyką wieloletnich ekspertów.

Nie będę opisywać wymienionych komponentów – dla tych, którzy czytali wystarczy infografika poniżej, dla pozostałych – mam nadzieję, iż będzie to korzystny powód, żeby sięgnąć po książkę.

To, co bardzo mi się podoba w lekturze, to fakt, iż na każdym kroku Cialdini uwydatnia, jak ważna jest etyka tego, co robimy. Jeśli zdecydujemy się oszukiwać naszych klientów, nie tylko będziemy szulerami, a nie detektywami,na dodatek stracimy okazję na zbudowanie szczerej i trwałej relacji z naszymi odbiorcami. Niemało osób zapomina o tym, iż podstawą marketingu jest szczerość i prawda.

Książka nie jest za długa – polskie tłumaczenie ma około 80 stron, a to przeważnie dlatego, że tekst jest tylko po jednej stronie. Po drugiej wyszukamy wybrane cytaty z lektury i, trochę o zgrozo, około tematyczne rysunki Mleczki. O ile kilka takich ilustracji miałoby rację bytu, o tyle większość z nich pasuje trochę jak pięść do oka i moim zdaniem można było sobie je podarować.

W książce wydawnictwa Onepress znajdziemy ponadto 2 płyty CD, a także podręczną ściągawkę z najważniejszymi elementami wywierania wpływu. To naprawdę fajne dodatki.

Sama treść odkrywcza nie jest – większość z tych zasad znamy z życia codziennego, choć oczywiście na początku, tuż po publikacji, mogło być to świeże i świeże. Mimo braku pionierskich idei, warto sięgnąć po lekturę, by odświeżyć sobie choćby oczywistości. Niezwykle nieraz tak gonimy za nowinkami, iż zapominamy o starych korzystnych podstawach marketingu. Ta książka może nam pomóc przypomnieć sobie o tych zasadach.

czaplicka.eu (2016-01-04)


Zdolność wpływania na myśli i zachowania innych ludzi chyba każdy chciałby opanować do perfekcji. Umiejętności perswazyjne stanowczo ważne są w takich zawodach, które dzięki wpływaniu na innych pozwalają osiągać założone cele. To podstawa w pracy handlowca, marketera, copywritera, headhuntera i wielu innych, których Cialdini w swej książce adekwatnie określa jako „praktyków wpływu".

Wywieranie wpływu okazuje się nie być wiedzą tajemną, dostępną tylko dla wybranych. Cialdini dowodzi tego,proces wpływania na innych jest zgoła naturalny i w gruncie rzeczy instynktowny. Nie potrzeba tu magii i zaklęć. Starczy poznać i być świadomym pewnych podstawowych procesów i schematów zachowań w zakresie psychologii wpływu. Funkcjonalne użycia psychologii perswazji sprawdzą się nie tylko w sytuacjach, kiedy zależy nam, żeby wpływać na emocje innych ludzi, skłaniając ich do określonego zachowania, ale poznanie tajników tej wiedzy pozwoli także na efektywną obronę wtedy, gdy czujemy, że to nami ktoś próbuje manipulować.

Czy jednak moc oddziaływania na ludzi i sytuacje można sprowadzić do wykorzystywania kilku prostych zasad? obecnie przy tak ogromnym zainteresowaniu tematem perswazji, manipulacji, a także przy znajomości tak dużej ilości rozmaitych technik wywierania wpływu, moglibyśmy sądzić, że byłoby to zbyt proste. Autor książki „Zasady wywierania wpływu na ludzi" przekonuje, że jednak jest to realne.


Dr Robert Cialdini jest znanym i jednym z najszczególniej wybitnych psychologów społecznych ostatnich lat. Już od ponad 30 lat zawodowo zajmuje się badaniami z zakresu psychologii wpływu i manipulacji, co zaowocowało międzynarodową sławą eksperta. Jednocześnie Ciadini daleki jest od akademickiego teoretyzowania. Badacz, jak sam określił, „wychodzi z warunków laboratoryjnych", aby móc z bliska, od środka poznać świat praktyków wpływu. Bierze udział w licznych kursach i szkoleniach posiadających przygotować do skutecznej pracy handlowców, marketerów, pracowników agencji reklamowych. Przygląda się codziennej pracy rekruterów i headhunterów, a nawet poznaje świat osób związanych ze środowiskami sekt. Wieloletnia obserwacja przeróżnych zachowań człowieka w społeczeństwie i analiza ergonomicznych zastosowań technik perswazji, pozwoliły Cialdiniemu wyznaczyć sześć uniwersalnych zasad wpływu. Reguły te, określone poprzez autora jako narzędzia wpływu społecznego, są głównie spotykane w życiu społecznym i niejako automatycznie i bezwiednie stosowane przez ludzi.zwiększyć wydajność, trzeba wiedzieć, jak owe narzędzia użyć.

Ale czy sama znajomość reguł wzajemności, niedostępności, autorytetu, konsekwencji, konsensusu i lubienia, stanowi gwarancję uzyskania oczekiwanego wyniku? Dlaczego sposób ich użytkowania decyduje o tym, jakim jesteśmy praktykiem manipulacji? Kiedy nasze zachowanie staje się bliskie partaczowi, szmuglerowi, a kiedy mamy szansę stać się detektywami sztuki wpływu?

„Zasady wywierania wpływu na ludzi" to pozycja obowiązkowa nie tylko dla tych, którzy dopiero chcieliby poznać tajniki psychologii wpływu,na dodatek (a może bardzo) dla tych, którzy posiadają się za „starych wyjadaczy" i proces wywierania wpływu sprowadzili już do czynności zupełnie mechanicznej. Przyjemność lektury gwarantuje dodatkowo niekonwencjonalne opracowanie edytorskie - parzyste strony książki zostały zagospodarowane najważniejszymi cytatami autorstwa dra Roberta Cialdiniego, a także znakomitymi rysunkami Andrzeja Mleczki.

Zawodowo, prywatnie, na co dzień, od święta - manipulacja jest wszechobecna w naszym życiu. Pora wreszcie poznać zasady nią rządzące i wziąć odpowiedzialność za własne słowa, zachowania - to pozwoli szybciej i łatwiej osiągnąć sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, lecz i prywatnym.

treco.pl (2012-04-19)


Spis treści:

Wprowadzenie (5)
Reguła wzajemności (31)
Niedostępność (47)
Autorytet (61)
Konsekwencja (71)
Konsensus (79)
Lubienie (85)

Parametry

ISBN

9788383222561

Autor

Cialdini robert b.

Wydawnictwo

One press / helion

Kategoria

Psychologia

Producent

One press / helion

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Dariusz G.
Dariusz G.
13.06.2024
Przesłane opinie i recenzje mogą ułatwić decyzję zakupową innym klientom
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego One press / helion Zasady wywierania wpływu na ludzi prześlij recenzję lub opinię. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Wybrane dla Ciebie
Duch dżungli
Do sklepu Szczegóły

Duch dżungli

15,01 zł
Duch dżungli to zaproszenie do wzięcia udziału w fascynującej wyprawie Justyny Romanowskiej do wenezuelskiej dżungli. Jest to jednak podróż...
Drogi kariery. jak wspomagać rozwój zawodowy dzieci i młodzieży
Książka wpisuje się znacząco w trend dyskusji nad teoretycznymi, empirycznymi i funkcjonalnymi problemami rozwoju zawodowego dzieci i młodzieży....
Jak tu nie zwariować na herbatce u psychiatry
Do sklepu Szczegóły

Jak tu nie zwariować na herbatce u psychiatry

54,57 zł
W wywiadzie przeprowadzonym przez Irenę A. Stanisławską z doktorem Edwardem Krzemińskim psychiatra wyjaśnia, dlaczego przybywa zaburzeń...
Sfejsowani. jak media społecznościowe wpływają na nasze życie
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze...
Dialog sieci społecznych
Do sklepu Szczegóły

Dialog sieci społecznych

12,76 zł
Z przedmowy redaktorów kolekcji wydawnictwa Karnac Books Ltd.Jaakko Seikkula i Tom Erik Arnkil należą do grupy pionierów, którzy kształtowali...
Przedsiębiorczość na czas kryzysu. szkice psychologiczne Difin
Zaradność człowieka w warunkach kryzysu jest nad wyraz niebanalnym przedmiotem badań psychologicznych, ponieważ jest wyrazem zdolności człowieka...
Czarna owca (dawniej jacek santorski & co.) Rodzina żyje miłością
Z rodziną wychodzi się poprawnie tylko na zdjęciu...To nieprawda! Owszem, w każdej rodzinie zdarzają się kłótnie, problemy, nieporozumienia,...
Rebis Dziwny porządek rzeczy
Do sklepu Szczegóły

Rebis Dziwny porządek rzeczy

29,16 zł
Życie, uczucia i tworzenie kultury. Dziwny porządek rzeczy jest bezprecedensową książką poświęconą homeostazie; stan ten reguluje ludzkie...
Najpiękniejsza podróż
Do sklepu Szczegóły

Najpiękniejsza podróż

13,37 zł
Odkryj najkorzystniejszą wersję siebie. Zanim zaczniesz czytać tę książkę, zadaj sobie na jedno pytanie: o czym marzysz? Być szczęśliwym,...
Jakoś to będzie. Szczęście po polsku
Do sklepu Szczegóły

Jakoś to będzie. Szczęście po polsku

15,87 zł
Jesteśmy szczęśliwi na przekór modom, autorytetom i przeciwnościom losu. Wierzymy w rodzinę i tradycję, ważne jest dla nas życie duchowe....
Buchmann Kindness boomerang 365 sposobów jak zmienić świat i siebie - orly wahba od 24,99zł darmowa dostawa kiosk ruchu
Dobro wraca!Oparta na kalendarzu książka, w której wynajdziemy propozycję prawidłowego uczynku na każdy dzień roku. Pomysłom towarzyszą...
Time for Change
Do sklepu Szczegóły

Time for Change

15,01 zł
Marzenie jest tym, co pozwala ci śnić, a cel jest czymś, co pozwoli Ci żyć. TIME For CHANGE to połączenie NOWEJ psychologii motywacji z...