Jeśli kiedykolwiek się zastanawiałeś, dlaczego twoje dziecko ma problemy z nauką albo zachowaniem mimo że ma wszystko, co trzeba, by odnieść sukces, ta książka powinna być dla ciebie lekturą obowiązkową.
Dr Sam Goldstein, współautor książki Raising Resilient Children
Autorzy przekładają najnowsze badania na potężne, użyteczne, dobrze zorganizowane i łatwe do realizacji strategie, które rodzice mogą zastosować,rozszerzyć naturalne zdolności wykonawcze swoich dzieci. Ta genialna książka jest bezapelacyjnie najlepszym opracowaniem w tej dziedzinie, z jakim się dotychczas spotkałem.
Dr Russell A. Barkley, autor Taking Charge of ADHD
Nie ma nic bardziej frustrującego niż patrzenie jak nasze bystre, uzdolnione dziecko ma problemy z realizowaniem powszednich zadań, takich jak odrabianie lekcji, odkładanie zabawek na miejsce czy słuchanie poleceń w szkole. Zdolne, ale rozkojarzone dziecko możemieć trudności z przyjmowaniem rozczarowań albo opanowaniem złości. Peg Dawson i Richard Guare pokazują, co mogą zrobić sami rodzice, by pomóc swojemu dziecku. Najnowsze badania w dziedzinie rozwoju dziecka wskazują,dużo dzieci, które posiadają wystarczająco dużo serca i rozumu,nieprzeciętnie sobie radzić, odstają pod względem rozwoju istotnych umiejętności wykonawczych podstawowych nawyków umysłowych potrzebnych, aby dziecko umiało się zorganizować, utrzymać koncentrację, a także kontrolować impulsy i emocje. Rozpoznaj konkretne i słabe strony swego dziecka i zastosuj sprawdzone metody powiększania solidnych umiejętności. Znikome zmiany mogą przynieść wielką ulepszenie, a ta inspirująca książka pokaże ci, jak tego dokonać.
Dr Peg Dawson jest psychologiem w Centrum Leczenia Zaburzeń Uczenia się i Uwagi w Portsmouth, New Hampshire, którym kieruje dr Richard Guare. Autorzy posiadają ponad 30-letnie doświadczenie pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami uwagi i innymi problemami behawioralnymi.
Tytuł Zdolne, lecz rozkojarzone Autorzy Peg Dawson, Richard Guare Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323332749 ISBN 9788323332749 Kategoria Literatura, Psychologia liczba stron 379 Format 230x160 mm Rok wydania 2012 Oprawa broszurowa