Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami i zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnorodnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą skuteczność i sprawność.
Gestor nexo PRO zezwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, prezentujenie i negocjowanie ofert i prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili przy pomocy wbudowanego klienta pocztowego. Działa jeszcze w obszarze we wnętrzufirmowym, organizując i upraszczając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe). Specjalny moduł
Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki temu można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i posiadać pod ręką powiązane z nim dokumenty. Moduł
Umowy z klientami pozwala gromadzić i przechowywać w jednym miejscu umowy zarówno ze swoimi klientami, jak i te dotyczące producenta (takie jak prąd, gaz, rozmaitego typu przeglądy). W ramach umów można zaplanować samoczynne, cykliczne wystawiane dokumentów i dodać przypomnienia w formie akcji samoczynnych (np. O kończącej się umowie).
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu posiada mnóstwo dodatkowych rozwiązań, dzięki którym osiągalne jest łatwe dopasowanie programu do niepowtarzalnych potrzeb firmy (tworzenie powiększeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co zezwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji nietrudne przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO: - przechowywanie i nieskomplikowane wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji klientów z uwzględnianiem informacji widocznych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wytwarzanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i używanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów oraz wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania i ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie jednostkowych albo masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i realizowanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach i rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji samoczynnych w działaniach;
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych, zleceniach serwisowych i umowach z klientami;
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail i SMS;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail przez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z zastosowaniem autotekstów;
- narzędzia ułatwiające obsługę e-maili, m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola występowaniu załączników, reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf);
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia informacji z Gestora GT.
dodatkowe rozwiązania przystępne w wersji PRO: - Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
- oferty wielowariantowe;
- przeznaczony moduł do zarządzania umowami z klientami (elektroniczna ewidencja);
- tzw. Punkty zwiększania – możliwość powiększania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. Własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
- progresywne pola własne wraz ze słownikami własnymi (kupujący, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami);
- wydruki własne;
- raporty własne;
- flagi własne definiowane dla potężnych obszarów biznesowych (np. Dokumentów sprzedaży);
- przeznaczone widoki w modułach;
- definiowanie własnych ról użytkowników;
- definiowanie oddziałów;
- definiowanie wielu dostawców w informacji asortymentu;
- obsługa zamienników asortymentu;
- biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników);
- pełny ślad rewizyjny – szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie zmian dokonywanych na dokumentach i zleceniach serwisowych.