Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnorodnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą sprawność i skuteczność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, ukazujenie i negocjowanie ofert, a także prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili przy pomocy zastosowanego klienta pocztowego. Działa jeszcze w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i ułatwiając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, pilnować postępy w realizowaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe). Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można prędko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i posiadać pod ręką powiązane z nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią linii
InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży
Subiekt nexo umożliwia m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji nietrudne przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo: - przechowywanie i nietrudne wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem informacji pokaźnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wytwarzanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów i wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) jednocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji samoczynnych w działaniach;
- możliwość podmiany danych między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych, a także zleceniach serwisowych;
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania samoczynnych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail, a także SMS;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zaimplementowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z wykorzystaniem autotekstów;
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola występowaniu załączników, reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf) - limit 1000 załączników;
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO: - cele i zgody na przetwarzanie informacji;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja);
- rejestr czynności przetwarzania.