Subiekt nexo PRO licencja elektroniczna Subiekt nexo pro 3 stanowiska, dożywotnia licencja na jeden podmiot.
Po zakupie otrzymają Państwo klucz wraz z linkiem do pobrania programu ze strony producenta. GRATIS: 3 miesięczny abonament na ulepszenia oraz 3 miesięczna opieka telekonsultanta Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i przeciętnych firmach. Jest to powiększona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu posiada sporo dodatkowych rozwiązań, które spełnią choćby niezwykle nietypowe oczekiwania. Program zezwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Eksponuje się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO wytworzono m.in. Widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień jednocześnie w sytuacji klientów, jak i dostawców.
Subiekt nexo PRO charakteryzuje sięobszerniejszą otwartością i sprężystością. Pozwala np. Dodawać pola własne do różnych komponentów programu oraz własne raporty i wzorce wydruku.
Subiekt nexo PRO jest częścią
InsERT nexo PRO – zintegrowanego zestawu, w którego skład wchodzą na dodatek systemy księgowe:
Rachmistrz nexo PRO (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego),
Rewizor nexo PRO (pełna księgowość) i
Gratyfikant nexo PRO (kadry i płace).
Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze albo zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może posiadać jednostkowy termin realizacji, także wcześniejszy niżeli termin realizacji całego dokumentu;
- kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
- kartoteka klientów obejmująca też rodzaju CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; wartość, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy typowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej przy pomocy podmiany plików i online (wybrane banki);
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
- rozbudowana obsługa maszyn zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- samoczynna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
- możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, proponujących taką możliwość, można znaleźć w zakładce "Linki".
- szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach, a także w kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego;
- realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.
dopełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO:
- Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja technologiczna w nexo SDK w zakładce "Linki");
- innowacyjne pola własne do obiektów systemu;
- definiowanie własnych raportów i wydruków;
- brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
- role użytkowników usprawniające optymalne nadawanie uprawnień;
- profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
- definiowanie widoków dla użytkowników;
- możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróznionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno komplet jego jednostkowych symboli, jak i terminy dostawy);
- obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
- kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem tworzyw niezbędnych do ich realizacji;
- precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
- możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
- obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
- sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
- parametr pokazywania albo ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
- samoczynne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
- możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
- wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
- korekta kosztu dostaw;
- możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
- widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia#8221;;
- widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu#8221;, a także „Asortyment na zleceniach#8221; do produktywnej i wydajnej pracy z zamówieniami do dostawców;
- drobna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
- kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
- uzupełnianie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
- rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
- możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na sporo kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
- rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
- kompensaty wielowalutowe;
- sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w chwili zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
- sesje rozliczeniowe – narzędzie do udoskonalonego zarządzania rozliczeniami;
- raport „Dostawy przeterminowane#8221; przedstawiający asortyment po dacie ważności.
Integracja programu z
vendero i
Sello formuje całkiem świeże możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z
Subiekta nexo PRO mogą być sprzedawane w w internecie – równocześnie w sklepie internetowym (
vendero), jak i na aukcjach (
Sello).