Program Rachmistrz GT służy do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), może również być wykorzystany przez płatników podatku zryczałtowanego. PROMOCJA Do każdego programu Rachmistrz GT bezpłatnie dodajemy usługę e-Archiwizacji 10 GB na 12 miesięcy i jednorodny Plik Kontrolny - vademecum w wersji elektronicznej.
Kupujesz i rejestrujesz promocyjny program oznaczony specjalną naklejką. Po rejestracji dostajesz e-maila z informacją, iż możesz darmowo skorzystać z usługi e-Archiwizacji i adekwatnego szkolenia.
Wiadomość będzie też zawierała link do strony, przez którą trzeba zgłosić chęć otrzymania tych usług. Trzeba to zrobić do 31 grudnia 2019. InsERT dostarcza obie usługi w wersji elektronicznej. Głównie użytkowany jest w drobnych średnich firmach a główne korzyści z zastosowania księgowości w formie elektronicznej uzyskuje się po połączeniu z systemem do obsługi sprzedaży (adekwatnym rozwiązaniem jest korzystanie z programu Subiekt GT, lecz istnieje możliwość importu informacji także z innych programów w standardzie EDI++) Program prowadzi księgę przychodów i rozchodów lub ewidencję podatku zryczałtowanego, jak również rejestry dopełniające: ewidencję zakupów VAT ewidencję sprzedaży VAT kompleksową ewidencję pojazdów ewidencję środków trwałych W systemie zaimplementowano obsługę wynagrodzeń, ewidencję umów (cywilnoprawnych oraz umów o pracę), wystawianie deklaracji skarbowych, deklaracji ZUS a także prowadzenie potrzebnych kartotek.
Istnieje możliwość ręcznego księgowania dokumentów w programie, jednak główne mocne strony pojawiają się przy automatycznym imporcie danych z systemu obsługi handlowej (np.programu Subiekt GT). Pierwszym krokiem automatyzacji tego cyklu jest określenie tzw.schematów importu, czyli zdefiniowanie w jaki sposób (w jakie kolumny KPiR) będą zaksięgowane poszczególne zdarzenia.
cykl ten jest jednorazowy i później już program wszelkie księgowania realizuje w pełni automatycznie. Zaletą Rachmistrza GT jest interfejs użytkownika, który został przemyślany w taki sposób, żeby maksymalnie uprościć obsługę programu.
Podobnie jak w pozostałych produktach linii GT zaimplementowano system rozwijalnego menu gdzie pogrupowano wszystkie podstawowe zdarzenia biznesowe. Praca z zakładkami i możliwość dostosowania widoków do własnych potrzeb to kolejne zalety Rachmistrza.
wyraźną cechą programu jest rozbudowana funkcjonalność dotycząca sprawozdawczości i raportowania. Odnajdziemy tu podstawowe funkcje takie jak tworzenie deklaracji PIT czy ZUS, obsługę elektronicznych deklaracji skarbowych (w tym korekt i załączników), możliwość realizacji wydruków przelewów.
Kolejną ważną, z punktu widzenia osoby odpowiedzialnej za zarządzanie firmą osoby, funkcjonalnością są nad wyraz rozbudowane raporty. Wystarczy dosłownie kilka chwil aby dokonać przekrojowej analizy działalności producenta.
A jeśli dany raport nie występuje, za każdym razem istnieje możliwość stworzenia kolejnego. Podobnie jak w przypadku innych produktów Insertu, tak i w sytuacji Rachmistrza GT widoczny nacisk kładziony jest na zgodność programu z obowiązującymi (i zmieniającymi się) przepisami.
marka z Wrocławia za każdym razem staje na wysokości zadania i poprawki dostępne są szczególnie ekspresowo i co niezwykle istotne, za każdym razem są dopracowane. Kupujący nie są więc traktowani jak,,testerzy oprogramowania" jak to jest w przypadku niektórych rozwiązań z którymi przyszło nam już pracować.
niebanalnym rozwiązaniem jakie zaimplementowano w przypadku Rachmistrza GT jest możliwość pracy w firmie rozproszonej geograficznej. Ma to niebagatelne znaczenie dla firm o kilku oddziałach albo punktach. Program współpracuje z całą linią produktów linii GT, przy czym oczywiście ze względu na swój charakter, główna zamiana informacji odbywa się z programem handlowo-magazynowym (Subiekt GT) i kadrowo-płacowym (Gratyfikantem GT).
Jeśli jesteśmy wymagającym użytkownikiem możemy wyposażyć Rachmistrza w pakiet dodatkowych funkcjonalności dokupując tzw.Plusy (Czerwony Plus, Niebieski Plus, Zielony Plus) czy dokupując Sferę - która to pozwoli w nietrudny sposób,,otworzyć" Rachmistrza GT na inne, dowolne aplikacje.
Rachmistrz współpracuje z programem Płatnik, automatyzując cykl podmiany informacji z ZUS. Jeśli potrzebujemy łatwego w obsłudze programu do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu, czy również rozważamy budowę kompletnego systemu informatycznego pokrywającego większość procesów biznesowych firmy, to w oparciu o architekturę linii GT jesteśmy w stanie produktywnie i niedrogo zrealizować nasze zamierzenia.
Instalacja programu jest przystępna - przejrzyj: Najważniejsze atrybuty prowadzenie księgi przychodów i rozchodów albo ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości); prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów; prowadzenie ewidencji informacji pojazdów stosowanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji) oraz prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów; prowadzenie kartoteki kontrahentów i wspólników (jednostkowe właściwości dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty albo odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy); rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych i umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość samoczynnego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń); naliczanie, wydruk i pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z koniecznymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR; Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną; wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) Zalecane wymogi systemowe komputer z procesorem minimum 1 GHz (zalecane 2 GHz lub więcej); minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB albo więcej); system operacyjny Microsoft Windows 7, 8, 10 (albo nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (albo nowszy); około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej i około 1 GB dla serwerowej; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005, 2008 lub 2012 - darmowa wersja Microsoft SQL Server Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy obszerniejszej ilości skatalogowanych danych albo potrzebie użycia pokaźniejszej ilości pamięci nakłaniamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
Główne informacje: Wersja językowa Polska Wersja artykułu BOX ilość stanowisk nieograniczona/30* rodzaj licencji Komercyjna Ważność licencji Wieczysta zestaw aktualizacji w cenie Tak - 3 miesiące Wsparcie technologiczne Tak - 3 miesiące Uwagi *Licencja umożliwia pracę na nieograniczonej ilości stanowisk komputerowych.
Wersja dla biur rachunkowych pozwala obsługiwać do 30 podmiotów (na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych), dla pokaźniejszej liczby należy wykupić dopełniającą licencję (kolejne 10 podmiotów);