EndNote 21, najlepszy na świecie menedżer odniesień, pomaga zaoszczędzić czas, zachować porządek, współpracować z kolegami i ostatecznie publikować. Dzięki czemu możesz skupić się na tym, co najważniejsze: swych pomysłach. Chroń swoją pracę dzięki funkcji przywracania informacjiWeź głęboki oddech. Jeśli zdarzy się coś nie do pomyślenia, EndNote 21 może odzyskać Twoją bibliotekę z chmury i przywrócić Cię tam, gdzie powinieneś. W EndNote 21 możesz przywrócić swoją bibliotekę i strukturę biblioteki dzięki nowej funkcji przywracania danych, zapewniając, iż Twoje badania nie zostaną utracone. Dzięki funkcji przywracania pojedynczych odniesień można na dodatek porównywać i przywracać poprzednie wersje poszczególnych odniesień. Zachowaj porządek dzięki tagomTagi to konfigurowalne etykiety, które pozwalają organizować referencje w dowolny sposób. Możesz dodawać tagi do odniesień i przystosowywać ich odcień i nazwę. Do jednego odniesienia można dodać niemało tagów, a każdy, komu udostępniasz swoją bibliotekę, może wyświetlić tag, dzięki czemu tagi są genialnym sposobem na szybkie i intuicyjne organizowanie odniesień. Cytowanie podczas pisania w Dokumentach GoogleNajlepsze w swojej klasie narzędzie Cite While You Write (CWYW) usprawnia wstawianie odniesień EndNote do Microsoft Word albo Apple Pages. CWYW samoczynnie buduje cytaty w tekście i listy referencyjne, a także łatwo zmienia format cytatów w tekście i list referencyjnych. Wkrótce CWYW będzie ponadto dostępny dla klientów EndNote 21 w Dokumentach Google za pośrednictwem Google Workspace Marketplace, upraszczając pisanie następnej pracy i współpracę nad dokumentami ze współpracownikami. Poznaj nowy, wytworny interfejs EndNote WebDzięki EndNote możesz uzyskać dostęp do swych badań w dowolnym miejscu i czasie z chmury. Płynnie poruszaj się między aplikacjami online, stacjonarnymi i na iPada. Przywitaj się z zupełnie nowym EndNote Web, dostępnym tylko dla klientów EndNote 21 poprzez trzy lata od daty aktywacji. Bezpieczna synchronizacja całej biblioteki, w tym plików PDF, notatek i adnotacji na wszystkich urządzeniach.Najważniejsze funkcje:- Wstawianie cytatów w tekście z biblioteki za pomocą funkcji Cytuj podczas pisania w programie Microsoft Word.- samoczynne tworzenie bibliografii przy użyciu biblioteki ponad 7 000 stylów wyjściowych lub własnego stylu niestandardowego.- Upewnij się, iż Twoja bibliografia jest precyzyjna dzięki odświeżonym stylom czasopism i odniesień.- Przeszukiwanie setek zasobów online w poszukiwaniu odnośników i plików PDF.- Dostęp do pełnotekstowych artykułów naukowych przy pomocy jednego kliknięcia.- nieskomplikowane czytanie, oglądanie, dodawanie adnotacji i przeszukiwanie plików PDF w bibliotece.- Tworzenie reguł w celu samoczynnego organizowania odniesień podczas pisania.- Zachowaj staranność danych dzięki automatycznej aktualizacji odnośników i linków.