SUBIEKT123
Subiekt 123 to przyjazny i przystępny w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach i prowadzenia kartotek usług i towarów. Praca z programem osiągalna jest z dowolnego miejsca starczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni i producenta, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe ukraińska i rosyjska - dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są ponadto płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.
Subiekt to z reguły wybierana firma programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i instynktownego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez nieprzystępnego zarządzania magazynem.
Wersja podstawowa programu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami i usługami i towarami. Atrakcyjną cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru koniecznych modułów dodatkowych.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną dedykowaną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły gratisowo udostępniać aplikację wszystkim swym klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze możliwości Subiekta 123:
Fakturowanie online.... I nie tylko
Wystawienie faktury, czy paragonu zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund. Korzystasz z gotowych danych klientów i listy produktów wprowadzonych wcześniej w aplikacji. Wybierasz formę i termin płatności. Ewentualnie zaznaczasz odwrotne obciążenie. Dla wystawionych dokumentów możesz prosto wygenerować pliki PDF i wysłać je bezpośrednio do klientów. W razie zapotrzebowania możesz też dokonać ich korekty.
Wystawiasz regularnie takie same faktury? Możesz zdefiniować dla nich wystawianie faktur cyklicznych. W ten sposób dokumenty będą wystawiane automatycznie i nie trzeba będzie o nich pamiętać! Następnie, również samoczynnie, Subiekt 123 wyśle takie faktury do odbiorcy, a ich kopię do Ciebie.
Wystawiaj dokumenty w obcej walucie. Subiekt 123 zagwarantuje wsparcie dla transakcji w środkuwspólnotowej dostawy towarów (WNT), a także eksportu towarów. Program sam pobierze aktualny kurs waluty. Możesz jeszcze drukować dwujęzyczne faktury: polsko-angielską i polsko-niemiecką.
Aplikacja przechowa dla Ciebie dane dotyczące usług, które świadczysz i towarów, którymi dysponujesz. Wprowadzasz nazwę, cenę i gotowe! Zarządzanie produktami ułatwi przypisanie ich do poszczególnych, indywidualnie wytworzonych grup.
informacje o klientach masz zawsze pod ręką. Z łatwością możesz ich dodawać, edytować i likwidować. Dla Twojej wygody możesz szybko pobrać informacje klienta z bazy GUS w ten sposób możesz błyskawicznie znaleźć dane firm, z którymi współpracujesz.
informacje teleadresowe, numer konta bankowego, termin płatności, wysokość przyznanego rabatu, opis klienta to tylko niektóre dane, które dostarczy Ci Subiekt 123 w Twojej codziennej pracy.
Kontroluj swój biznes. Aplikacja umożliwia generowanie zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów, sprzedaż według produktów i płatności nierozliczone. Zestawienia można eksportować do pliku CSV i PDF.
Aplikacja jest dopasowana i gotowa do obsługi JPK. Pozwala na generowanie plików JPK_VAT (jednorodny plik kontrolny dla ewidencji sprzedaży i zakupów VAT) i JPK_FA (jednolity plik kontrolny dla faktur VAT).
Subiekt 123 pozwala na integrację z wieloma drukarkami fiskalnymi. sprawdź czy Twoje urządzenie współpracuje z naszą aplikacją.
Subiekt 123 gwarantuje wsparcie równocześnie dla firm sprzedających na rzecz jednostek samorządu terytorialnego (JST), jak także tych, które reprezentują JST.
marki sprzedające na rzecz JST mogą bez problemu ustawić przeróżnego nabywcę i odbiorcę na wystawianym dokumencie.
Gdy reprezentujesz JST, na fakturach jako sprzedawcę możesz ustawić nadrzędną jednostkę samorządową, a Twoja marka będzie widniała jako wystawca.
Możesz dowolnie zarządzać swym ekranem głównym. Program zbudowaliśmy w ten sposób, byś mógł dodawać, przesuwać i usuwać niezbędne klocki. To Ty decydujesz, czy wolisz mieć na widoku przypomnienia o nadchodzących płatnościach, skrót do wystawienia paragonu czy faktury dla potężnego klienta.
Nie musisz pamiętać, kiedy należy zapłacić składki lub kiedy klient powinien uregulować faktury. Wystarczy, że na początku pracy z programem właściwie określisz atrybuty działalności firmy (np. W jaki sposób rozliczasz podatki) czy też terminy płatności zobowiązań przez Twoich i klientów. Aplikacja w odpowiednim czasie wyświetli właściwą informację.