Zdjęcia system prawa admin. procesowego t.2 cz.1

Prawo, akty prawne

Dostępność: Do kupienia

System prawa admin. procesowego t.2 cz.1 (Wolters Kluwer)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wolters Kluwer
279,65 zł 259,83 zł Rabat 7%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Wykaz skrótów 15 ROZDZIAŁ 1. Przedmiot innowacyjnania administracyjnego - sprawa administracyjna 23 1.1. Uwagi wstępne 30 1.2. Normy materialnego prawa administracyjnego 32 1.2.1. Kryteria...

Prezentowany wporownywarce cen produkt system prawa admin. procesowego t.2 cz.1 możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie wynoszącej 259,83 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnej analizy olbrzymiej liczby hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788381247887

Oprawa

Twarda

Sprawdź promocyjne oferty na system prawa admin. procesowego t.2 cz.1

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na system prawa admin. procesowego t.2 cz.1 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

system prawa admin. procesowego t.2 cz.1 (sklep TaniaKsiazka.pl)

259,83 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

system prawa admin. procesowego t.2 cz.1 (sklep TaniaKsiazka.pl)

279,65 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Dane na temat dostępności produktów i obowiązujących cen zastosowane w naszym zestawieniu synchronizowane są praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

Wykaz skrótów 15 ROZDZIAŁ 1. Przedmiot innowacyjnania administracyjnego - sprawa administracyjna 23 1.1. Uwagi wstępne 30 1.2. Normy materialnego prawa administracyjnego 32 1.2.1. Kryteria wyodrębnienia 32 1.2.2.

Normy merytoryczne 34 1.2.3. Normy kompetencyjne 38 1.3. Stosunek administracyjnoprawny 40 1.4. Istota sprawy administracyjnej 43 1.5. Części konstytutywne sprawy administracyjnej 47 1.5.1. Części normatywne 47 1.5.1.1.

Norma uprawniająca do konkretyzacji prawa 47 1.5.1.2. Norma konkretyzowana 54 1.5.2. Komponenty realne 59 1.5.2.1. Podmioty 59 1.5.2.2. Fakty sprawy 62 1.5.3. Elementy sprawy w ujęciu dynamicznym 66 1.6.

Rozstrzygnięcie sprawy administracyjnej 73 1.7. Res iudicata w prawie administracyjnym 86 1.8. Normatywne ujęcie sprawy administracyjnej 91 1.9. Sprawa administracyjna a sprawa cywilna 94 1.9.1. Podstawowe różnice 94 1.9.2.

Przedmiot progresywnania nieprocesowego 97 ROZDZIAŁ 2. Organ prowadzący progresywnanie 103 2.1. Określenie organu prowadzącego postępowanie administracyjne 108 2.2. Władztwo administracyjne i działania niewładcze w praktyce funkcjonowania administracji 114 2.3.

Zasada jednolitości władzy państwowej a zasada trójpodziału władzy - władza wykonawcza a administracja publiczna 119 2.4. Kodeksowa definicja organu administracji publicznej i typy tych organów 124 2.5.

Organy jednoosobowe i organy kolegialne - przesłanki wydania decyzji 142 2.5.1. Niedostatek regulacji prawnej związanej z podejmowaniem decyzji poprzez organy kolegialne 142 2.5.2. Zagadnienie upoważnienia pracownika aparatu pomocniczego organu do wydawania decyzji z upoważnienia organu 145 2.6.

Właściwość organu 146 2.6.1. Uwagi ogólne 146 2.6.2. Właściwość rzeczowa 147 2.6.3. Właściwość miejscowa 158 2.6.4. Właściwość instancyjna 159 2.7. Obfity o właściwość i wielki kompetencyjne 161 2.8. Instytucje zapewniające neutralność organu przy rozstrzyganiu sprawy 169 2.8.1.

Uwagi ogólne 169 2.8.2. Wyłączenie pracownika organu administracji od udziału w innowacyjnaniu - spory w literaturze i orzecznictwie sądowym 171 2.8.3. Dopuszczalność orzekania w trybie perfekcyjnym w przypadku, w której pracownik brał udział w wydaniu decyzji w trybie zwyczajnym 180 2.8.4.

Zagadnienie wyłączenia pracownika, który brał udział w wydaniu decyzji kasacyjnej z art. 138 § 2 k.p.a. 181 2.8.5. Problematyka wyłączenia członka organu kolegialnego działającego in pleno w sytuacji złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy 184 2.8.6.

Wyłączenie organu administracji w innowacyjnaniu 187 2.8.7. Problematyka dopuszczalności orzekania przez organ samorządu terytorialnego w sprawie, w której stroną jest ta jednostka 190 2.8.8. Konsekwencje prawne naruszenia przepisów dotyczących wyłączenia 195 2.9.

Organ wyższego stopnia w progresywnaniu administracyjnym i kompozycja jego wyznaczania 198 2.10. Nowy model nowoczesnania odwoławczego 208 ROZDZIAŁ 3. Organy współdziałające w procesie wydawania decyzji 211 3.1.

Uwagi wprowadzające 214 3.1.1. Przyczyny współdziałania organów administracji publicznej 214 3.1.2. Współdziałanie w ogólnym innowacyjnaniu administracyjnym 217 3.1.3. Typy współdziałania 218 3.1.4. Zakres podmiotowy współdziałania 220 3.1.5.

Współkompetencja, współdecydowanie i inne sytuacje podobne do współdziałania materialnoprawnego 227 3.2. Rozwój podstaw prawnych współdziałania 233 3.2.1. Współdziałanie pod rządem rozporządzenia Prezydenta RP z 22.03.1928 r.

o innowacyjnaniu administracyjnem 233 3.2.2. Współdziałanie w przepisach Kodeksu innowacyjnania administracyjnego 234 3.2.3. Współdziałanie jako zasada ogólna postępowania administracyjnego 236 3.2.4. Podstawy współdziałania zawarte w ustawach materialnoprawnych 238 3.3.

Współdziałanie organów na podstawie prawa materialnego 240 3.3.1. Powstanie obowiązku współdziałania 240 3.3.2. Pomocniczy charakter innowacyjnania przed organem obowiązanym do zajęcia stanowiska 242 3.3.3.

Problem statusu organu obowiązanego do zajęcia stanowiska w innowacyjnaniu głównym 247 3.3.4. Ochrona przed bezczynnością i przewlekłością progresywnania przed organem współdziałającym i zwołanie posiedzenia w trybie współdziałania 250 3.3.5.

Charakter prawny postanowienia wydanego poprzez organ współdziałający 253 3.3.6. Forma stanowiska organu współdziałającego 255 3.4. Skutki zaniechania lub wadliwego współdziałania 258 3.4.1. Zaniechanie współdziałania 258 3.4.2.

Zajęcie stanowiska po wydaniu decyzji 259 3.4.3. Nieuwzględnienie stanowiska organu współdziałającego 261 3.4.4. Naruszenie współdziałania procesowego 261 3.5. Organ współdziałający w mediacji i przy załatwieniu sprawy w formie ugody 262 ROZDZIAŁ 4.

Strona w postępowaniu administracyjnym 263 4.1. Wprowadzenie 266 4.2. Dotychczasowe stanowisko judykatury i doktryny 267 4.3. Regulacje dotyczące nowoczesnań wstępnych 270 4.3.1. Progresywnanie wstępne przed organem I instancji w trybie zwykłym 270 4.3.2.

postępowanie wstępne przed organem II instancji w trybie zwykłym 272 4.3.3. Progresywnanie wstępne w trybach doskonałych 277 4.3.4. Wnioski cząstkowe 278 4.4. Przesłanka decydująca o legitymacji procesowej stron jurysdykcyjnych innowacyjnań administracyjnych 281 4.4.1.

W sprawach załatwianych w formie decyzji 281 4.4.1.1. Kryterium interesu prawnego a charakter normy prawnej 281 4.4.1.2. Trudności w ustaleniu źródła interesu prawnego 285 4.4.1.3.,,Prawa refleksowe" 288 4.4.2.

W sprawach załatwianych milcząco 290 4.4.3. W sprawach kończących się wydaniem generalnego aktu administracyjnego 293 4.4.4. Szczególne uregulowania dotyczące przesłanek legitymacji procesowej 296 4.4.4.1.

Wprowadzenie 296 4.4.4.2. Prawo budowlane 296 4.4.4.3. Zagospodarowanie przestrzeni - nieformalne kryterium,,geograficzne" 298 4.4.4.4. Prawo ochrony środowiska - formalne kryterium,,geograficzne" 301 4.4.4.5.

Prawo wodne 302 4.5. Warianty podmiotów posiadających zdolność występowania w charakterze stron w postępowaniach administracyjnych (zdolność prawna - art. 29 k.p.a.) 303 4.5.1. Osoby fizyczne 303 4.5.2. Osoby prawne 304 4.5.3.

Jednostki nieposiadające osobowości prawnej 305 4.5.3.1. Organizacje społeczne 305 4.5.3.2. Państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne 305 4.5.3.3. Inne jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej 306 4.6.

Zdolność do czynności prawnych stron 307 4.7. Przedstawiciel 309 4.8. Pełnomocnik 309 4.8.1. Pełnomocnictwo 309 4.8.2. Pełnomocnictwo domniemane 313 4.8.3. Pełnomocnictwo do doręczeń 314 4.8.4. Przymus adwokacko-radcowski 314 4.8.5.

Pominięcie pełnomocnika strony 315 4.9. Następstwo procesowe 316 4.9.1. Następstwo procesowe jako skutek następstwa prawnego 317 4.9.1.1. W odniesieniu do praw zbywalnych i dziedzicznych 317 4.9.1.2. W odniesieniu do praw niezbywalnych i niepodlegających dziedziczeniu 319 4.9.2.

Następstwo procesowe niebędące wynikiem następstwa prawnego 324 4.10. Konkluzja końcowa - propozycja (de lege ferenda) wprowadzenia nowego uregulowania potwierdzającego posiadanie statusu strony w danym nowoczesnaniu administracyjnym 328 ROZDZIAŁ 5.

Prokurator, a także inni uczestnicy nowoczesnania na prawach strony 331 5.1. Geneza i ewolucja udziału prokuratora w innowacyjnaniu administracyjnym 335 5.1.1. Uwagi wprowadzające 335 5.1.2. Ewolucja regulacji prawnej dotyczącej udziału prokuratora w innowacyjnaniu administracyjnym 335 5.1.2.1.

Początki prokuratury w Europie, a także na ziemiach polskich 335 5.1.2.2. Prokuratura w Polsce okresu powojennego 337 5.1.2.3. Prokuratorska kontrola funkcjonowania administracji a wejście w życie Kodeksu innowacyjnania administracyjnego 340 5.1.2.4.

Prokuratorska kontrola administracji w ustawodawstwie lat 1967-1985 342 5.1.2.5. Prokuratura i udział prokuratora w progresywnaniu administracyjnym od roku 1985 do czasów współczesnych 345 5.2. Zgodność z prawem jako główny determinant uzasadniający udział prokuratora w postępowaniu administracyjnym 346 5.2.1.

Ochrona praworządności jako zadanie prokuratury 346 5.2.2. Istota praworządności w kontekście udziału prokuratora w progresywnaniu administracyjnym 348 5.2.3. Zgodność z prawem nowoczesnania i wydanego w jego toku rozstrzygnięcia 350 5.2.4.

Źródła danych o naruszeniach prawa w postępowaniu administracyjnym 352 5.3. Wewnętrzne nowoczesnanie przedprocesowe 357 5.3.1. Uwagi wprowadzające 357 5.3.2. Istota czynności progresywnania przedprocesowego 358 5.3.3.

Czynności przedprocesowe a Kodeks nowoczesnania administracyjnego 359 5.4. Udział prokuratora w innowacyjnaniu administracyjnym w świetle przepisów Kodeksu progresywnania administracyjnego 360 5.4.1. Uwagi wprowadzające 360 5.4.2.

Spór o udział prokuratora,,w każdym stadium postępowania" 363 5.4.3. Prokurator jako podmiot na prawach strony innowacyjnania 367 5.5. Procesowe formy udziału prokuratora w postępowaniu administracyjnym 370 5.5.1.

Uwagi ogólne 370 5.5.2. Żądanie wszczęcia progresywnania administracyjnego 371 5.5.2.1. Uwagi wprowadzające 371 5.5.2.2. Dopuszczalność odmowy wszczęcia innowacyjnania, którego żąda prokurator 373 5.5.2.3.

Spór o datę wszczęcia nowoczesnania zainicjowanego wnioskiem prokuratora 375 5.5.3. Sprzeciw od decyzji ostatecznej 377 5.5.3.1. Istota sprzeciwu 377 5.5.3.2. Niedopuszczalność sprzeciwu i niedopuszczalność wszczęcia postępowania w trybie wyznaczonym sprzeciwem 377 5.5.3.3.,,Samodzielność" sprzeciwu jako środka prawnego od ostatecznej decyzji administracyjnej 378 5.5.3.4.

typy sprzeciwów prokuratora i obowiązki organu administracji, do którego kierowany jest sprzeciw 380 5.5.3.5. Właściwość prokuratora do wniesienia sprzeciwu 381 5.5.3.6. Zakres temporalny prokuratorskiego sprzeciwu 383 5.5.3.7.

Sprzeciw prokuratora a milczące załatwienie sprawy 384 5.5.3.8. Sprzeciw a skarga do sądu administracyjnego 387 5.5.3.9. Sprzeciw prokuratora a inne warianty sprzeciwów przewidziane przepisami kodeksu i ustaw szczególnych 389 5.5.4.

produktywność sprzeciwu oraz innych kodeksowych środków prawnych przysługujących prokuratorowi w nowoczesnaniu administracyjnym 391 5.6. Rzecznik Praw Obywatelskich i Rzecznik Praw Dziecka jako podmioty działające na prawach przysługujących prokuratorowi 394 5.6.1.

Uwagi wprowadzające 394 5.6.2. Rzecznik Praw Obywatelskich w systemie organów ochrony prawnej 395 5.6.3. Uprawnienia procesowe Rzecznika Praw Obywatelskich w progresywnaniu administracyjnym 397 5.6.3.1. Właściwość Rzecznika i cel przyznania mu uprawnień procesowych 397 5.6.3.2.

Źródła informacji o sprawach, ich badanie i selekcja 399 5.6.3.3. Udział Rzecznika Praw Obywatelskich w postępowaniu administracyjnym na prawach przysługujących prokuratorowi 400 5.6.3.4. Problematyka sprzeciwu jako środka interwencji Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawach administracyjnych 402 5.6.4.

Rzecznik Praw Dziecka 404 5.6.5. Inne podmioty na prawach strony o uprawnieniach procesowych prokuratora 405 5.7. Inne podmioty na prawach strony występujące w progresywnaniu administracyjnym 406 ROZDZIAŁ 6.

Organizacja społeczna w nowoczesnaniu administracyjnym 408 6.1. Uwagi wprowadzające 413 6.2. Cel udziału organizacji społecznej w innowacyjnaniu administracyjnym - kontrola społeczna w społeczeństwie obywatelskim 416 6.3.

Pojęcie organizacji społecznej 418 6.4. Formy organizacyjnoprawne organizacji społecznych 429 6.4.1. Stowarzyszenie 429 6.4.2. Fundacja 431 6.4.3. Organizacje zawodowe 434 6.4.4. Organizacje samorządowe 435 6.4.5.

Organizacje społeczne działające na podstawie odrębnych ustaw 438 6.5. Problem statusu spółdzielni jako organizacji społecznych 439 6.6. Organizacje społeczne a organizacje pozarządowe 442 6.7. Udział organizacji społecznej w postępowaniu administracyjnym w roli podmiotu na prawach strony 447 6.7.1.

Inicjatywy procesowe organizacji społecznej. Uwagi wstępne 447 6.7.2. Uprawnienie organizacji społecznej do wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania administracyjnego 451 6.7.3. Uprawnienie organizacji społecznej do wystąpienia z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w nowoczesnaniu administracyjnym 455 6.7.4.

Tryb i forma rozpatrzenia wniosku organizacji społecznej 462 6.7.4.1. Innowacyjnanie incydentalne w sprawie żądania organizacji społecznej 462 6.7.4.2. Przesłanki udziału organizacji społecznej w innowacyjnaniu administracyjnym jako podmiotu na prawach strony 466 6.7.4.3.

Istota postanowienia wydawanego na podstawie art. 31 § 2 k.p.a. I podmioty legitymowane do jego zaskarżenia 479 6.7.5. Pozycja procesowa organizacji społecznej uczestniczącej w progresywnaniu administracyjnym jako podmiot na prawach strony 486 6.7.6.

Powiadomienie organizacji społecznej poprzez organ administracji o wszczęciu progresywnania administracyjnego 494 6.8. Przedstawienie poprzez organizację społeczną stanowiska w sprawie 496 6.9. Przepisy szczególne regulujące udział organizacji społecznej w postępowaniu administracyjnym jako podmiotu na prawach strony 499 ROZDZIAŁ 7.

Inni uczestnicy nowoczesnania administracyjnego 504 7.1. Uwagi ogólne 506 7.2. Biegły 507 7.2.1. Pojęcie biegłego 507 7.2.2. Kwalifikacje biegłego 509 7.2.3. Powołanie biegłego 511 7.2.4. Opinia biegłego 515 7.2.5.

Jednostka naukowa (badawcza) jako podmiot wydający opinię w toku postępowania administracyjnego 516 7.3. Świadek 517 7.3.1. Pojęcie świadka, jego rola w progresywnaniu administracyjnym i forma składanych poprzez niego zeznań 517 7.3.2.

Zdolność do występowania w nowoczesnaniu administracyjnym w charakterze świadka 520 7.3.2.1. Uwagi ogólne 520 7.3.2.2. Ograniczenia zdolności do występowania w charakterze świadka wynikające z art. 82 k.p.a.

521 7.3.2.3. Ograniczenie zdolności mediatora do pełnienia roli świadka w nowoczesnaniu administracyjnym 524 7.3.2.4. Wyłączenia w zakresie zdolności do występowania w charakterze świadka wynikające z przepisów prawa międzynarodowego 524 7.3.3.

Uprawnienia i obowiązki świadka w postępowaniu administracyjnym 526 7.3.3.1. Obowiązek złożenia przez świadka zeznań 526 7.3.3.2. Prawo uchylenia się od obowiązku złożenia zeznań w charakterze świadka i prawo świadka do odmowy odpowiedzi na pytania 529 7.4.

Mediator 532 7.4.1. Rola mediatora w postępowaniu administracyjnym 532 7.4.2. Kryteria względem mediatora 533 7.4.3. Uprawnienia i obowiązki mediatora związane z prowadzeniem mediacji 534 7.5. Osoby i podmioty trzecie w postępowaniu administracyjnym 535 7.5.1.

Osoby trzecie (osoby zainteresowane) 535 7.5.2. Osoby trzecie zobowiązane do okazania przedmiotu oględzin 538 7.5.3.

Parametry

ISBN

9788381247887

Oprawa

Twarda

Autor

Wojciech chróścielewski, grzegorz łaszczyca, andr

Wydawnictwo

Wolters kluwer

Ilość stron

540

Rok wydania

2018

Kategoria

Prawo, akty prawne

Producent

Wolters Kluwer

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesława C.
Wiesława C.
17.11.2024
Podesłana przez klienta opinia produktu Wolters Kluwer ułatwic decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli udało Ci się korzystać z produktu system prawa admin. procesowego t.2 cz.1 podeślij swoją subiektywną opinię. Napisz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

WOLTERS KLUWER Akta sprawy w ogólnym postępowaniu administracyjnym,549KS (1864579)
W książce usystematyzowano zagadnienia dotyczące akt sprawy w ogólnym innowacyjnaniu administracyjnym, posiadające doniosłe znaczenie dla...
Wolters Kluwer Prawo handlowe. Zbiór przepisów
Do sklepu Szczegóły

Prawo handlowe. Zbiór przepisów

34,50 zł
Prawo handlowe Zbiór przepisów 2017 Stan prawny na 4 sierpnia 2017 r.Uwzględnia zmiany wchodzące w życie z dniem:KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH:29...
Wolters Kluwer Wolters kluwer Administrator i inspektor ochrony danych osobowych
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję omawiającą sytuację prawną administratora i inspektora ochrony informacji w oparciu...
Wolters Kluwer Klauzula generalna unikania opodatkowania. komentarz do zmian w ordynacji podatkowej Wolters kluwer
Książka stanowi kompleksowe omówienie wprowadzonej w dniu 15 lipca 2016 r. Generalnej klauzuli unikania opodatkowania. W opracowaniu zawarto...
Wolters Kluwer Kodeks postępowania cywilnego. postępowanie zabezpieczające. komentarz
\n\n Publikacja stanowi komentarz do przepisów części drugiej kodeksu progresywnania cywilnego - istotnych z punktu widzenia praktyki wykorzystywania...
Wolters kluwer Koszty robót budowlanych. szacowanie wartości i rozliczanie zamówień publicznych Wolters kluwer
Publikacja zawiera zbiór rekomendacji, których wdrożenie może przynieść zamawiającym i wykonawcom realne i wymierne korzyści. Rekomendacje...
Wolters Kluwer Metodologia dysertacji doktorskiej dla prawników
Do sklepu Szczegóły

Metodologia dysertacji doktorskiej dla prawników

78,12 zł
Niniejsze opracowanie w sposób usystematyzowany definiuje, czym jest dysertacja doktorska,, a także dokonuje analizy naukowej pracy badawczej...
Wolters Kluwer Wolters kluwer Rzeźbienie państwa prawa. 20 lat później
Książka Rzeźbienie państwa prawa. 20 lat później, to kolekcja rozmów z prof. Ewą Łętowską będącą inicjatorem i uczestnikiem dyskusji nad...
Wolters Kluwer Instytucje prawa rolnego - Praca zbiorowa
Do sklepu Szczegóły

Instytucje prawa rolnego - Praca zbiorowa

99,00 zł
Zarządzanie rolnictwem, w szczególności ziemią rolniczą, obszarem wiejskim,, a także organizowanie działalności rolniczej pozostają obecnie...
Wolters Kluwer Wokół konwencji europejskiej. komentarz do europejskiej konwencji praw człowieka
Ósme wydanie najszczególniej aktualnego na rynku komentarza do Europejskiej Konwencji Praw Człowieka prezentuje wyczerpująco aspekty formalne...
Wolters Kluwer Wolters kluwer Kodeks karny. część ogólna. komentarz
Komentarz gromadzi obfite omówienie przepisów części ogólnej kodeksu karnego, uwzględniające jednocześnie bogate - w tym zwłaszcza najistotniej...
Wolters kluwer Instytucje prawa administracyjnego Wolters kluwer
Do sklepu Szczegóły

Instytucje prawa administracyjnego Wolters kluwer

50,30 zł
Publikacja ukazuje instytucje prawa administracyjnego w podziale na trzy części: ogólną, omawiającą źródła prawa administracyjnego i jego...
Wybrane dla Ciebie
Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii. komentarz
Do sklepu Szczegóły

Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii. komentarz

144,99 zł
W publikacji szczegółowo zaprezentowano m.in.: penalizację posiadania, obrotu, wytwarzania substancji psychotropowych, środków odurzających...
Wiedza i praktyka Przewod po ochronie danych osobowych. vademecum dyrektora i nauczyciela placówki oświatowej
W aktualnej wersji „Przewodnika po ochronie danych osobowych” znajduje się kompleksowe omówienie wszystkich zagadnień związanych z ochroną...
Kodeks spółek handlowych oraz ustawy n Praca zbiorowa
Publikacja posiada: Kodeks spółek handlowych Prawo upadłościowe Prawo restrukturyzacyjne Swoboda działalności gospodarczej Krajowy Rejestr...
Personalizacja w systemie obciążeń dochodów osób fizycznych w polsce Zieliński
Monografia gromadzi wnikliwą analizę i ocenę zakresu i rodzajów instrumentów personalizacji zastosowanych w systemie opodatkowania dochodów...
Wolters kluwer Prokuratoria generalna rp komentarz
Do sklepu Szczegóły

Wolters kluwer Prokuratoria generalna rp komentarz

211,65 zł
Niniejszy komentarz jest pierwszym na rynku opracowaniem w całości omawiającym ustawę o Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej....
Gdańskie studia prawnicze Tom 33,813KS (2595897)
Do sklepu Szczegóły

Gdańskie studia prawnicze Tom 33,813KS (2595897)

31,50 zł
Księga jubileuszowa 45-lecia Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.ISBN: 9771734566902Kod paskowy: 977173456690233Rok wydania:...
Kodeks postępowania cywilnego Komentarz,702KS (7656868)
Kodeks nowoczesnania cywilnego – innowacyjnanie zabezpieczające i egzekucyjne – Komentarz to piąte już wydanie konwencjonalnej pozycji Wydawnictwa...
Polska bibliografia prawnicza. zeszyt lii Wolters kluwer
PRZEDMOWA Kolejny LII tom Polskiej Bibliografii Prawniczej obejmuje informacje bibliograficzne prawniczego piśmiennictwa polskiego skategoryzowane...
Klauzula przeciwko unikaniu opodatkowania
Do sklepu Szczegóły

Klauzula przeciwko unikaniu opodatkowania

155,22 zł
Publikacja w sposób kompleksowy demonstruje materię związaną z klauzulą przeciwko unikaniu opodatkowania. Autorzy, wybitni specjaliści z...
Przekształcenia szkół w obliczu reformy w pytaniach i odpowiedziach,000KS (7045525)
Publikacja dostarcza gotowe wzory dokumentów do wykorzystania przy tworzeniu nowej sieci szkół w gminie i powiecie. Demonstruje harmonogram...
Ustawa o komornikach sądowych. ustawa o kosztach.. Wolters kluwer
Publikacja w poręczny sposób omawia świeże regulacje dotyczące komorników sądowych, wynikające z nowo uchwalonych aktów prawnych: ustawy...
Wiedza i praktyka Podatek vat w instytucjach kultury 2016 - król tomasz, magdziarz grzegorz, pietrzak urszula
Podatnicy wykonujący czynności opodatkowane i nieopodatkowane, którzy będą stosowali „nową proporcję do odliczenia VAT, po zakończeniu roku...