Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące oczekiwania klientów sprawiły, iż dziś każdy, kto myśli o wydajnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnorodnych polach i oferować sprzedaż równocześnie stacjonarnie, jak i online. Dodatkowo stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to udoskonalonych i sprytniejszych strategii promocyjnych firmy - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Akcentuje ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony albo sklepu internetowego. W rezultacie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie albo których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne pokaźne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści i dowiesz się, jak pokaźne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w potężnym celu: rozszerzenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Dzięki książce "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy" będziesz mógł:Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję w trakcie prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów demonstrujących wyniki pozycjonowania.
Sięgnij po tę książkę jeśli: