Trek Madone SL 5 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej dostępnych segmentów. Gwarantuje korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500, a także dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria gwarantuje zwinność w trakcie sprintów, a równocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. Grupa Shimano 105 pozwala utrzymać cenę w ryzach przy zachowaniu bezusterkowej mechanicznej pracy, której ufasz. Trek Madone SL 5 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny charakterystycznej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami albo wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między produktywnością na podjazdach i aerodynamiką. Nie masz problemu z bardziej dostępnym osprzętem, dzięki któremu możesz wskoczyć na wymarzony rower szybciej. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami, a także technika komfortu IsoFlow. Grupa Shimano 105 2x12 gwarantuje dokładną, mechaniczną zmianę biegów bez zbędnych wodotrysków sterowanych elektronicznie napędów. Koła bezdętkowe pozwalają zapomnieć o flakach, ograniczają opory toczenia, a całość dopełniają hydrauliczne hamulce tarczowe. Jaka jest Madone? Madone SL 5 Gen 8 to perfekcyjna maszyna dla kogoś szukającego osiągów roweru najwyższej klasy w niższej cenie. Oferuje identyczne rozwiązania jak starszy brat SLR, na przykład aerodynamiczne kształty rurek i lekką technikę komfortu IsoFlow, lecz w bardziej dostępnej konstrukcji, dzięki temu nie zabraknie Ci środków na wpisowe i wycieczki. Dlaczego pokochasz Treka Madone SL 5 przełomowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej dostępna rama z włókna węglowego OCLV linii 500 oraz świeże kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić momentalne podjazdy. Cieszysz się pewną i bezusterkową pracą dostępnie wycenionej i wytrzymałej grupy Shimano – 105 Lekka, wyścigowa technologia gwarantująca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha dostosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga dla rozmiaru ML - 8.70 kg / 19.19 lbs (z dętkami) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: M Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości wymiar: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: XL Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, niesprężysta oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, niesprężysta oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm Maks. Rozmiar opon 33 mm (zgodnie z wymiarami, detale odszukasz w instrukcji) części Siodełko wymiar: XS, S Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Kierownica rozmiar: XS Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm wymiar: S, M Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,...