Trek Procaliber 6 to rower górski cross-country wykonany do ostrej jazdy i singletracków. Nieprzeciętnie równoważy gotowość do wyścigów z dostępną ceną, a to dzięki aluminiowej ramie o progresywnej geometrii, która wzorowo radzi sobie z prędkimi zakrętami i nieprzystępnymi odcinkami szlaków, i tylko czeka, żeby wystrzelić w górę na podjazdach.
Całość dopełniają 12-biegowy napęd Shimano i widelec RockShox o 120 mm skoku, które dają Ci wszystkie potrzebne przełożenia i konieczny komfort. Trek Procaliber 6 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz wjechać w świat wyścigów XC na hardtailu wytworzonym z myślą o błyskawicznych podjazdach i opanowaniu na trudniejszych odcinkach.
Masz nadzieję oszczędzić, stawiając na potężną aluminiową ramę, i nie przeszkadza Ci późniejsze usprawnienie części. Użyte technologie Lekka rama hardtail z Alpha Platinum Aluminium o innowacyjnej geometrii XC z rozstawem piasty Boost 148 mm gwarantującym sztywność pod obfitym obciążeniem.
dodatkowo, wygładzający trasę widelec amortyzowany RockShox Judy Silver o 120 mm skoku ze sprężyną powietrzną Solo Air, a także blokadą Turnkey. Płynnie pracujący 12-biegowy napęd Shimano łączący komponenty Deore i XT, koła przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Botrager Kovee, sztyca regulowana Bontrager Line z wewnętrznym prowadzeniem linki i hydrauliczne hamulce tarczowe.
Jaki jest Procaliber? Chcesz się ścigać? Procaliber 6 też. Ten wyścigowy rower XC proponuje równowagę sprawności i ceny doskonałą dla rowerzystów pragnących śrubować wyniki podczas wyścigów. Postępowa geometria XC pozwala produktywnie pokonywać skomplikowane odcinki i frunąć po podjazdach, a dzięki bezawaryjnym i jednocześnie przystępnym częściom w mgnieniu oka wyjedziesz na szlaki bez wydawania całych oszczędności na nowy rower.
Dlaczego pokochasz Treka Procaliber otrzymujesz nowoczesną geometrię i 120 mm skoku z przodu, dzięki temu możesz atakować podjazdy i pewnie pędzić na zjazdach Równoważy przystępną cenę aluminiowego hardtaila ze sprawnością karbonowych braci Napęd 1x z 12 biegami zapewnia dużo przełożeń na superszybkie podjazdy z jedną prostą w użyciu manetką Koła 29-calowe dostosowane do zastosowania bezdętkowego ograniczają opory toczenia i chronią przed przebiciami Wewnętrzne prowadzenie linek umożliwia cichą jazdę, ogranicza czynności konserwacyjne, a równocześnie wygląda elegancko Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, BSA 73, ukryte mocowania bagażnika i nóżki, UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Widelec RockShox Judy Silver, sprężyna Solo Air, blokada TurnKey, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks.
kompatybilny skok widelca 130 mm (540 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Shimano TC500 ze stopu aluminium, centerlock, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm Obręcz Bontrager Kovee, dwuścienne, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager Sainte-Anne Pro XR, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,20" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.
rozmiar opon Rama: 29 x 2,40" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba rozmiar: S, M Shimano MT512, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości rozmiar: M/L, L, XL Shimano MT512, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks.
wielkość zębatki 1x: 34T (linia łańcucha 55 mm), min. 30T (linia łańcucha 52 mm) części Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S, M TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości wymiar: ML, L, XL, XXL TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 425 mm długości Kierownica rozmiar: S, M Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm rozmiar: M/L, L, XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy wymiar: S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 50 mm długości wymiar: M, M/L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości wymiar: L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 70 mm długości rozmiar: XL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 80 mm długości Stery Półzintegrowane, łożyska kulkowe, góra 1-1/8", dół 1,5" Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 Tarcza hamulcowa rozmiar: S, M, M/L, L, XL Shimano RT10,...