W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej solidne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia.
Ken Blanchard, współautor "Jednominutowego menedżera" i "Przywództwa wyższego stopnia" W Białym Domu nauczyłem się odpowiadać na przeróżne pytania,za każdym razem twierdziłem, iż najtrudniejsze jest zadanie tego właściwego.
Andrew i Jerry opanowali tę sztukę. To książka potrzebna, aby skorzystać z potencjału udanej komunikacji. Lektura obowiązkowa! Mike McCurry, były rzecznik prasowy prezydenta Billa Clintona Wykorzystaj potencjał korzystnych pytań!
Jak sądzisz, co przykuwa uwagę potencjalnego klienta albo wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Panuje powszechne przekonanie, że klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, zaś atrakcyjność – umiejętność doboru trafnych słów – zjednuje sympatię innych.
Nasza książka usiłuje przekonać, iż zadawanie celnych pytań jest o niemało ważniejsze niżeli posiadanie gotowej odpowiedzi. To niezawodny sposób, żeby zdobywać coraz to nowych klientów, pogłębiać relacje z nimi i opanować umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi o dużo szybciej, niżeli wydawało się to możliwe.
Dowiesz się z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujące do myślenia. Dostarczy ci narzędzi, z pomocą których będziesz mógł dotrzeć do serc i umysłów napotykanych osób. W trzydziestu pięciu inspirujących rozdziałach poznasz fascynujących ludzi.
Dzięki atrakcyjnym, wziętym z życia historiom zorientujesz się, w jaki sposób wykorzystano każde z dobrych pytań i jaki odniosło to skutek. Poznasz jedno motywujące pytanie zadane poprzez Steve’a Jobsa, które doprowadziło do przełomu w pracach nad komputerem osobistym Macintosha.
Ale również jedno niezadane, które kosztowało znaną markę utratę niezwykle ważnego kontraktu. A także inne, nie mniej niebanalne i przydatne. Umiejętność używania potencjału zawartego w pytaniach może niezaprzeczalnie rozszerzyć twoją skuteczność w działaniu i w realizacji spraw natury osobistej.
Ta książka pomoże ci budować i pogłębiać relacje. Sprzedawać więcej produktów, usług czy pomysłów. Motywować innych do powiększonego wysiłku, który wydawał się im nierealny. Wydajniej wywierać wpływ na klientów, współpracowników i znajomych.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.