Kierownica wyścigowa T-GT II SERVOBASE jest urządzeniem łączącym szereg wyjątkowo prekursorskich technologii, które są wynikiem dogłębnych badań nad wszystkimi wrażeniami zniewalającymi potrzebnymi do stworzenia ultrarealistycznego środowiska wyścigów samochodowych.
OFICJALNE LICENCJE PLAYSTATION 5 I GRAN TURISMO
Kierownica wyścigowa T-GT II SERVOBASE to dopracowany w każdym calu rezultat ponad 23 tysięcy godzin intensywnych prac badawczo-rozwojowych, dzięki którym fantastyczne siłowe sprzężenie zwrotne dostępne w poprzednim modelu (T-GT) osiągnęło nowe wyżyny sprawności. T-GT II SERVOBASE sprawia, iż gracze korzystający z konsol PlayStation 5 i PlayStation 4 oraz komputerów PC mogą się radować zupełnie nowym poziomem precyzji i trwałości.
Kierownica T-GT II SERVOBASE ma oficjalne licencje PlayStation i Gran Turismo i zagwarantuje dostęp do realistycznych wrażeń i największych atutów gry GT Sport dzięki zaimplementowaniu przełomowych technologii, takich jak T-LIN, T-DCC, a w szczególności T-DFB (trójwymiarowa percepcja efektów siłowego sprzężenia zwrotnego). Żeby zapewnić maksymalny poziom trwałości i jakości mimo upływu czasu, kierownicę T-GT II SERVOBASE wyposażono w zupełnie nową konstrukcję elektroniczną, obejmującą płytki drukowane z dokumentem AEC-Q z prawdziwej branży motoryzacyjnej.
Celem tej modyfikacji wewnętrznych elementów kierownicy Thrustmaster T-GT II SERVOBASE było sprostanie potrzebom najmocniej doświadczonych kierowców-zawodników, którzy używają sprzętu do symulacji wyścigowych jako prawdziwych narzędzi roboczych w trakcie wyjątkowo długich sesji treningowych i niesamowicie intensywnych zawodów.
T-DCC PRECYZJA
U wszelkich kierowców, którzy muszą dokładnie kontrolować poślizg samochodu na zakrętach, niezbędne jest sterowanie driftem.
Dlatego w kierownicy T-GT II SERVOBASE zastosowano technologię umożliwiającą obliczanie krzywej znoszenia w czasie rzeczywistym (T-DCC), która pomaga zachować dużą prędkość reakcji kierownicy i samochodu w grze niezależnie od okoliczności. Dzięki zastosowanej funkcji T-DCC kierowca może się skupić na wykonywaniu szczególnie precyzyjnych ruchów,w trakcie jazdy być zawsze o krok albo dwa do przodu.
T-RTF prędkośĆ REAKCJI
Układ Real Time Force feedback (T-RTF) skraca czas realizowania obliczeń związanych z siłowym sprzężeniem zwrotnym, co przekłada się na natychmiastową reakcję. Efektami siłowego sprzężenia zwrotnego zarządza w czasie rzeczywistym zaimplementowany procesor. To powoduje, że efekty te nie są zależne od samej gry, i pozwala uniknąć nagłych spowolnień reakcji. Co warto podkreślić, dotyczy to wszystkich gier równocześnie na konsolach, jak i na komputerach PC. W ten sposób opatentowana technologia T-RTF producenta Thrustmaster pozwala radować się grą bez jakichkolwiek stref martwych czy opóźnień.
T-LIN LINIOWOŚĆ
Kierownica Thrustmaster T-GT II SERVOBASE gwarantuje perfekcyjnie liniowe efekty siłowego sprzężenia zwrotnego: siła odczuwana przez użytkownika jest w 100% proporcjonalna do siły określonej w grze. Zachowanie samochodu i warunki panujące na torze są odwzorowywane wierniej i ze zdumiewającą szczegółowością. Kierowca może produktywniej przewidywać warunki na torze, a także na nie reagować na podstawie danych przekazywanych przez kierownicę. Na dodatek lepiej rozumie własną jazdę, co pomaga w biciu rekordów i wygrywaniu wyścigów.
T-40VE szybkośĆ
40-watowy silnik kierownicy T-GT II SERVOBASE podkreśla się świetnie liniowym siłowym sprzężeniem zwrotnym i unikatową szybkością działania (momentem dynamicznym) od długich łuków o stałym promieniu po niezwykle ostre szykany.
Wysoka moc silnika przekłada się na prędkość działania, która pozwala generować imponująco dynamiczne i potężne efekty. Ponadto dzięki swojej prędkości silnik na bieżąco przekazuje graczowi szybsze i mocniejsze reakcje, lepsze dzięki zastrzeżonej technice T-LIN producenta Thrustmaster.
T-DFB GŁĘBIA
Wieloletnia współpraca z firmą Polyphony Digital zaowocowała rozszerzeniem głębi wrażeń przekazywanych przez kolumnę kierownicy. Połączenie wysokiej klasy siłowego sprzężenia zwrotnego zapewnianego poprzez silnik bezszczotkowy z technologią Depth Feedback pozwala osiągnąć realistyczne trójwymiarowe odwzorowanie otoczenia. Jako uzupełnienie typowego siłowego sprzężenia zwrotnego układ ten wzbogaca wrażenia kierowcy o nowe efekty, takie jak przyczepność opon (na dodatek poślizgi), podsterowność i nadsterowność, przesunięcia masy, faktura i nieregularności nawierzchni, zawieszenie i inne właściwości ściśle związane z konkretnym pojazdem i torem.
T-TURBO MOC
Ten zasilacz zewnętrzny dostarcza stałą moc oraz szczególnie wysoką moc szczytową (400 watów), zapewniając natychmiastową reakcję na dynamiczne żądania zgłaszane przez grę i realizowane poprzez funkcję T-LIN i silnik T-40VE w trakcie takich części gry jak drifty i serie szykan. Toroidalny zarys zasilacza w połączeniu z bezżeberkową konstrukcją optymalizuje skuteczność energetyczną na poziomie 86%.
T-M.C.E. STABILNOŚĆ
Układ Motor-Cooling-Embedded pomaga w zachowaniu liniowości i dynamiki pracy solidnego silnika T-40VE. Dzięki technice T-M.C.E. Silnik T-40VE wyjątkowo produktywnie realizuje podmianę i odprowadzanie ciepła. Układ chłodzenia znajduje się w zamkniętym przedziale w samym sercu silnika. Takie rozwiązanie gwarantuje stałą precyzję pracy kierownicy T-GT II SERVOBASE i przekazywanych poprzez nią efektów nawet w trakcie najdłuższych wyścigów, dzięki temu kierowca może poznać pełnej gamy rozmaitych wrażeń.
T-F.O.C. KONTROLA
Algorytm T-F.O.C. I czujniki z konsekwencją Halla: zastrzeżona technika producenta Thrustmaster wyjątkowo skrupulatnie identyfikuje położenie kierownicy i zagwarantuje niezrównaną precyzję. Dzięki tej precyzji, a także zastosowaniu algorytmu F.O.C. Silnik dynamicznie i skutecznie realizuje żądania rozszerzenia momentu obrotowego, jednocześnie ograniczając spadki mocy.