Baza kierownicy TS-PC Racer EU/UK Thrustmaster T-GT II SERVOBASE, PS5, PS4, PC, sprzężenie zwrotne siły w czasie rzeczywistym, bezszczotkowy silnik o mocy 40 W, system dwóch pasów, technika magnetyczna, wymienne koło Oficjalnie licencjonowane dla PlayStation 5 i Gran Turismo Dopracowana i dopracowana do perfekcji dzięki ponad 23 000 godzin intensywnych prac badawczo-rozwojowych, T-GT II SERVOBASE została zaprojektowana tak, aby wznieść niesamowitą produktywność Force Feedback swego poprzednika (T-GT) na jeszcze wyższy poziom.
Dzięki T-GT II SERVOBASE gracze na PlayStation 5, PlayStation 4 i PC mogą radować się zupełnie nowym poziomem precyzji i wytrzymałości. T-GT II SERVOBASE, oficjalnie licencjonowany zarówno dla PlayStation 5, jak i Gran Turismo, zapewnia kluczowe zalety i realistyczne wrażenia w GT Sport dzięki rewolucyjnym technologiom, w tym T-LIN, T-DCC, a zwłaszcza T-DFB (percepcja 3D efektów Force Feedback ).
T-AEC-Q: by zapewnić maksymalny poziom trwałości i jakości w czasie, T-GT II SERVOBASE posiada zupełnie nową konstrukcję elektroniczną z płytkami drukowanymi z dokumentem AEC-Q, pochodzącymi z rzeczywistego przemysłu motoryzacyjnego.
Celem tej przeróbki składników wewnętrznych stosowanych w SERVOBASE T-GT II producenta Thrustmaster jest zaspokojenie potrzeb najmocniej wyczynowych kierowców wyścigowych na świecie, którzy używają swego sprzętu do symulacji wyścigów jako prawdziwych narzędzi roboczych w trakcie wyjątkowo długich sesji treningowych i stanowczo intensywnych zawodów.
T-DCC: Precyzja Zarządzanie znoszeniem jest koniecznością dla wszystkich kierowców, którzy muszą precyzyjnie kontrolować poślizg swojego samochodu na zmianę. Posiadając to na uwadze, T-GT II SERVOBASE wykorzystuje technikę pozwalającą na obliczanie krzywej dryfu w czasie rzeczywistym (T-DCC), dzięki temu zachowuje responsywność zarówno koła, jak i samochodu w grze w każdych okolicznościach.
Ta zastosowana funkcja T-DCC pozwala kierowcom skupić swoją uwagę na wykonywaniu wyjątkowo dokładnych ruchów,za każdym razem móc wyprzedzić o jeden albo dwa kroki w prowadzeniu. T-RTF: responsywność System sprzężenia zwrotnego siły w czasie rzeczywistym (T-RTF) skraca czas obliczania sprzężenia zwrotnego siły, umożliwiając natychmiastową reakcję.
Efekty Force Feedback są zarządzane poprzez zaimplementowany procesor w czasie rzeczywistym. Oznacza to, iż efekty te nie zależą od samej gry, aby uniknąć problemów z responsywnością a najlepsze jest to, że dotyczy to wszelkich gier, zarówno na konsolach, jak i na PC.
W ten sposób opatentowana technika T-RTF marki Thrustmaster pozwala użytkownikom cieszyć się rozgrywką bez martwych stref i opóźnień. T-LIN: Liniowość Kierownica wyścigowa Thrustmaster T-GT II SERVOBASE zapewnia wspaniale liniowy efekt Force Feedback: siła odczuwana poprzez użytkownika jest w 100% proporcjonalna do siły określonej w grze.
Zachowanie samochodów i warunki na torze są wiernie odtworzone z zapierającym dech w piersiach poziomem szczegółowości. P...