W publikacji:- przygotowanie sprzedażowe lokalu- zarządzanie cenami- efektywne menu- produktywne promocje- psychologia sprzedażyProwadzenie lokalu gastronomicznego nie za każdym razem oznacza wysokie zyski z działalności.
Jeżeli chcesz, aby twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,głównie – jak więcej na sprzedaży zarabiać.Umiejętność skutecznej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu.
Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię poprzez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, aby sprzedaż była jak efektywna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży rekomendowanej i metody wykorzystywane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je efektywnie użyć przy obsłudze gości i sprzedaży imprez.
Dowiesz się, jak: przystosować i zaaranżować lokal,nakłaniał do kupowania, przygotowywać menu – równocześnie od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,wydajnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i ukazujeć ceny,namawiały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, aby wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem produktywności sprzedaży.Wiedza zawarta w książce jest rezultatem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych,.
a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są uzupełniającą gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na mocnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku.
Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i z reguły ukazuje, jak użyć wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania.
„Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017).Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk.
Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, lecz też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv żeby Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year"efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie albo niepowodzeniu przedsięwzięcia.
Dlatego bezspornie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda i The Roots Bar & More