"Autorytetu się nie kupuje ani nie dziedziczy - każdy z nas jest jedyną osobą, która powinna budować i komunikować swoją markę, w taki sposób,posiadać nadal szacunek do samego siebie, swych odbiorców i swojej profesji, zachowując szczęśliwe życie".
Joanna Kinastowska Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, użycia autentycznych zasobów i szans, a także efektywnego komunikowania światu swojej wizji.
Opisany program budowy marki politycznej "6P" wraz z dołączonym vademecum rozwoju Twojej firmy pozwala samodzielnie w 6 krokach sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować krystaliczny, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz i przez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców.
Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: - uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; - aktywnie działać dla dobra wspólnego; - lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje, a także zarażać nimi innych; - zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację.
A także do tych, którzy: - czują się zawieszeni między tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, aby z obszerniejszą dojrzałością kreować swoją przyszłość; - tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.
Tytuł Wizerunek polityka i jego firma Autor Joanna Kinastowska Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028424 ISBN 9788381028424 Kategoria Literatura, Polityka, Politologia liczba stron 274 Format 235x165 mm Rok wydania 2024