Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszelkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są sprawne przy niwelowaniu tych trudności.zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy:- umiejętności analizy i syntezy słuchowej,- funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym.Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty.
Ćwiczenia posiadają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma wyraźne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa, a także kompetencji językowych.Karty pracy są dla uczniów z:- trudnościami w nauce,- dysleksją,- zespołem Aspergera i autyzmem,- afazją,- alalią,- opóźnionym rozwojem mowy,- niezakończonym rozwojem mowy,- najróżniejszymi wadami wymowy.W linii ukazały się:1.
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole.
Porady i ćwiczenia