"Slajd:ologia jest książką jednakowo piękną, jak mądrą -- inspirującą, a poręczną zarazem. Jeśli ją przeczytasz i przyswoisz sobie jej cenne rady, nauczysz się projektować i wygłaszać prezentacje, które odbiorcy zauważą i zapamiętają na długo.
Być może uda Ci się choćby stworzyć prezentację, która zmieni cały świat. Garr Reynolds Od publikacji książki Nancy nie ma już wymówki dla długich, nudnych i bezużytecznych prezentacji. Guy Kawasaki Ta książka zapiera dech w piersiach!
Nancy napisała od dawna upragniony mistrzowski przewodnik po sztuce i rzemiośle tworzenia prezentacji. Jeśli traktujesz tę tematykę poważnie, musisz zgłębić tę książkę, by móc w ogóle marzyć o daniu z siebie wszystkiego.
Przestudiuj ją, wykuj na pamięć i podziel się nią z innymi. Seth Godin Tę książkę należy sączyć jak szlachetne wino albo pierwszorzędny jazz. Po bezbolesnym wchłonięciu jej treści staniesz się udoskonalonym prelegentem.
Spodziewam się teraz ogólnego polepszenia jakości prezentacji, u którego podstaw legnie właśnie ta książka. Ric Bretschneider, Senior Program Manager, Microsoft Office PowerPoint Naucz się przemawiać obrazami i nie popełniaj slajdobójstwa!
Ludzie w większości są wzrokowcami -- najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt niejednokrotnie traktujemy obraz li tylko jako dekoratywny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej narracji wizualnej bywa nieodzowna w pracy, nad wyraz na niektórych stanowiskach.
Dyrektor, menedżer czy trener wiedzą, że od tego, co i jak przekażą słuchaczom, może zależeć ich stan konta, awans, a czasami choćby sytuacja rynkowa marki, w imieniu której przemawiają! Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej.
należycie opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób.
odszukasz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów użycia prezentacji przez międzynarodowe marki. Jak nawiązać kontakt z różnymi grupami odbiorców$685 Jak zrozumiale zilustrować abstrakcyjne myśli$686 Jak szkicować, kreślić i wzmacniać przekaz diagramów$687 Jak tworzyć grafikę, która ułatwi publiczności przyswajanie informacji$688 Jak wybierać adekwatne środki do prezentacji informacji$689 Jak przygotowywać prezentacje, które naprawdę inspirują$690 Jak skutecznie wykorzystywać oprogramowanie do prezentacji$691 O autorze Nancy Duarte - jest dyrektorką Duarte Design, jednej z największych prowadzonych poprzez kobiety firm designerskich w Dolinie Krzemowej.
Z jej usług korzystają giganci z listy Fortune 500, w tym m.in. Adobe, Cisco, Google i Hewlett-Packard. Duarte Design jest powszechnie znana jako lider w dziedzinie koncepcyjnego i wizualnego opracowywania prezentacji.