Zdjęcia Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy, 89610202077KS (8570922)
Podręczniki
Dostępność:Do kupienia
Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy,077KS (8570922) (CeDeWu)
Do kupienia w: Marka: CeDeWu
89,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account...
Sugerowany w naszejporownywarce towar Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy, 89610202077KS (8570922) możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie wynoszącej 89,10 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczych analiz ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788375569070
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy, 89610202077KS (8570922)
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy, 89610202077KS (8570922) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy, 89610202077KS (8570922) (sklep TaniaKsiazka.pl)
89,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktów wykorzystane w powyższej klasyfikacji są synchronizowane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows. Trade credit is the life-blood of competitive economies. Trade credit involves taking calculated credit risks. In return, selling firms boost sales and profitability. Buying firms get access to credit. But trade credit has to be carefully managed. To generate cash, accounts receivable need to be collected. In the meantime, working capital must be managed so that cash flow is sufficient to pay the firm's bills. The price of error is financial distress and even bankruptcy. The book explores the topic from many angles and is anchored in the hard realities of Poland's marketplace. Particular attention is paid to the dynamics of trade credit in small to medium enterprises, firms which often have special needs. The focus of this book is threefold: • the analysis of the role of TCM from inside and outside of the firm; • a detailed investigation of best practice in TCM collection processes; • the presentation of issues concerning working capital management.
ISBN: 9788375569070 Kod paskowy: 9788375569070 Autorzy: Patterson Robert, Wejer-Kudełko Małgorzata Wydanie: 1 Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 31095 Miejscowość: Warszawa liczba stron: 246 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.19 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 25 Waga: 0.68 Języki: angielski Grupa towarowa: Książka
Parametry
ISBN
9788375569070
Oprawa
Miękka
Autor
Robert patterson, małgorzata wejer-kudełko
Wydawnictwo
Cedewu
Ilość stron
246
Rok wydania
2018
Kategoria
Podręczniki
Producent
CeDeWu
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Tomasz M.
31.01.2025
Każda opublikowana opinia użytkownika jest dla nas niesamowicie istotna
Jeśli udało Ci się skorzystać z prezentowanego produktu Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy, 89610202077KS (8570922) podziel się z użytkownikami swoją subiektywną opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnorodnego typu produktów, usług i danych. Dlategoniejednokrotnie spotykamy się z reklamowymi apelami, nakłaniającymi...