PUS Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące informacje artykułu: Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące to książeczka PUS należąca do nowej mini serii książeczek logopedycznych, skierowanych do dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
kolekcja,,Logopedyczne potyczki" powstała z myślą o dzieciach, które posiadają trudności z automatyzacją głosek już wywołanych w mowie. Składa się z 4 części: - Głoski ciszące - Głoski syczące - Głoski szumiące - Głoski L-R Ćwiczenia zawarte w książeczkach tej kolekcji zostały skonstruowane tak, aby zachować zasadę stopniowania trudności, czyli od najłatwiejszych do najtrudniejszych.
Ich dostatek pozwala dziecku ćwiczyć nie tylko wymowę, ale także szereg innych umiejętności, jak na przykład: myślenie logiczne i analityczne, koncentrację i uwagę, analizę wzrokową i słuchową, kategoryzowanie, szeregowanie, układanie sekwencji.
Celem tych książeczek jest utrwalanie poprawnej wymowy nieprzystępnych głosek w trakcie wspaniałej zabawy. Autorką książeczki Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące jest Magdalena Rybka, logopedka pracująca na co dzień z dziećmi mającymi trudności z dobrą wymową i jednocześnie modna blogerka, poruszająca na swym blogu dużo tematów związanych z logopedią i rozwojem dziecka.
W bieżącej, drugiej już edycji tego tytułu, znajdują się także przygotowane poprzez nią także standardowe czarno-białe ilustracje, które przyciągają uwagę dzieci i uatrakcyjniają żmudne ćwiczenia. Logopedyczne potyczki 3.
Głoski szumiące to książeczka, z której można korzystać w gabinetach logopedycznych, w terapii pedagogicznej i w trakcie zabaw w domu. Rozwiązywanie zawartych w niej zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w pakiecie kontrolnym PUS potężnie włącza uwagę dziecka, a także pozwala na samokontrolę poprawności wybranych odpowiedzi.
To genialny motywator do dalszych ćwiczeń. System edukacji PUS jest sprawdzonym sposobem rozbudzania ukierunkowanej aktywności dziecka; jest pomocą dydaktyczną, którą można wykorzystywać na każdym etapie rozwojowym, umożliwiającą dobranie tematu i stopnia jego trudności do indywidualnych wymagań i potrzeb dziecka.