Wydanie 2011r.
Oprawa broszurowa.
Strony 222.
Format 16,0x23,0cm.
Niniejsza publikacja wnosi wyraźny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Pokazuje i uświadamia obfite spektrum zastosowania mediów we wszystkich procesach przebiegających w szkole. Książka analizuje problematykę negatywnego wpływu mediów na dzieci i młodzież,również wskazuje możliwości ich pozytywnego zastosowania jednocześnie w procesie wychowania, jak i w procesie dydaktycznym.
Praca adresowana jest do licznego grona odbiorców, którzy pragną, by media stały się sojusznikiem zmian zachodzących w systemie edukacji. Autor liczy, że przedstawione w monografii rozważania i wnioski przysłużą się równocześnie nauczycielom, studentom pedagogiki, pedagogom, jak i pracownikom nauki jako materiał źródłowy, a także inspiracje do dalszych samodzielnych i pogłębionych studiów nad zastosowaniem mediów w edukacji.