Język angielski Poziom B2 - C1
Tematem książki jest biznesowa korespondencja elektroniczna w języku angielskim - SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp.
Zamiast klasycznych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Szczególnie lubiane są także globalne sieci kontaktów rodzaju LinkedIn. A pracując albo szukając pracy w międzynarodowej korporacji albo firmie, która ma międzynarodowe kontakty - trzeba umieć korzystać z tych wszelkich form komunikacji w języku angielskim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór poręcznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną.
Ta książka jest dla Ciebie, jeśli:
- pracujesz w polskiej lub zagranicznej firmie utrzymującej międzynarodowe kontakty pisemne (listowne/mailowe)
- chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
- pracujesz w pokaźnej Brytanii albo innym kraju anglojęzycznym (i nie tylko) i masz do czynienia z korespondencją biznesową
- chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
- prowadzisz albo chcesz prowadzić interesy z innymi krajami (zapytania, zamówienia, oferty, sprzedaż, dostawy itp.)
- jeśli chcesz wygrać w konkurencji z koleżanką w biurze;)
- interesujesz się całym spektrum innowacyjnej komunikacji biznesowej (a więc także np. Facebookiem czy LinkedIn)
- jesteś lektorem/lektorką angielskiego mającą dorosłych uczniów (zwłaszcza w dziedzinie biznesu)
- jesteś na poziomie angielskiego przynajmniej B1 (albo wyższym) (ostatecznie A2 plus silna ambicja;))
wynajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie wykorzystywanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Wyszukasz spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.
Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako fachowego partnera w rozmowach handlowych.