W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany poprzez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, skomplikowana do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przychylny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.Nic bardziej mylnego!Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swych produktach albo usługach do mocnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować atrakcyjne treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych ekspresowo stracisz kontrolę nad zasięgami. Aby temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osóbZrealizuj założone cele biznesoweWygeneruj nowe leady