Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe marki. Obfity sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba także wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do prostych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.To kolejny tom z kolekcji Strategyzer asygnowanej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji, a także liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi zezwalających produkować modele biznesowe niepodatne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę postępowości. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wydobywania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, by zaprojektować niezwyciężoną firmę!