Zdjęcia Simon anholt - places marki Palgrave macmillan
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Simon anholt - places (Palgrave Macmillan)
Do kupienia w: Marka: Palgrave Macmillan
417,67 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive...
Sugerowany wporownywarce cen towar Simon anholt - places marki Palgrave macmillan możesz nabyć w Libristo.pl w naprawdę interesującej cenie 417,67 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokiej analizy kilkuset sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780230239777
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na Simon anholt - places marki Palgrave macmillan
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Simon anholt - places marki Palgrave macmillan jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Simon anholt - places marki Palgrave macmillan (sklep Libristo.pl)
417,67 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktu i cen zastosowane w klasyfikacji są indeksowane prawie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive and well-reserached articles examines how places and regions see themselves, and how they reflect this in their branding
Parametry
ISBN
9780230239777
Oprawa
Twarda
Ilość stron
168
Rok wydania
2009
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Palgrave Macmillan
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Franciszek U.
17.05.2024
Każda nadesłana opinia klienta ma dla naszych odwiedzających bardzo duże znaczenie
Jeśli tylko skorzystać z prezentowanego produktu Simon anholt - places marki Palgrave macmillan prześlij swoją subiektywną opinię lub ocenę. Podaj jakie są Twoje z użytkoania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja cena / jakość jest satysfakcjonująca.