Zdjęcia Web analytics 2.0 - the art of online accountability and science of customer centricity marki John wiley & sons inc
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Web analytics 2.0 - the art of online accountability and science of customer centricity John wiley & sons inc (John Wiley & Sons Inc)
Do kupienia w: Marka: John Wiley & Sons Inc
148,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Adeptly address today's business challenges with this powerful new book from web analytics thought leader Avinash Kaushik. Web Analytics 2.0 presents a new framework that will permanently...
Proponowany artykuł Web analytics 2.0 - the art of online accountability and science of customer centricity marki John wiley & sons inc kupisz w Libristo.pl w atrakcyjnej cenie 148,51 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczej analizy olbrzymiej liczby sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780470529393
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Web analytics 2.0 - the art of online accountability and science of customer centricity marki John wiley & sons inc
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Web analytics 2.0 - the art of online accountability and science of customer centricity marki John wiley & sons inc jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Web analytics 2.0 - the art of online accountability and science of customer centricity marki John wiley & sons inc (sklep Libristo.pl)
148,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o zmianach cen i dostępności zastosowane w naszym rankingu synchronizowane są w zasadzie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Adeptly address today's business challenges with this powerful new book from web analytics thought leader Avinash Kaushik. Web Analytics 2.0 presents a new framework that will permanently change how you think about analytics. It provides specific recommendations for creating an actionable strategy, applying analytical techniques correctly, solving challenges such as measuring social media and multichannel campaigns, achieving optimal success żeby leveraging experimentation, and employing tactics for truly listening to your customers. The book will help your organization become more data driven while you become a super analysis ninja! Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.
Parametry
ISBN
9780470529393
Oprawa
Miękka
Ilość stron
512
Rok wydania
2009
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
John Wiley & Sons Inc
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Roman J.
23.11.2024
Nadesłane przez konsumentów recenzje / opinie mogą ułatwić zakup innym klientom
Jeżeli tylko skorzystać z proponowanego produktu Web analytics 2.0 - the art of online accountability and science of customer centricity marki John wiley & sons inc podziel się z odwiedzającymi recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dobra.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...