Zdjęcia REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Brak produktu
REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis (McGraw-Hill Education - Europe)
Marka: McGraw-Hill Education - Europe
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.
Podstawowe cechy
ISBN
9780071635592
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis
Dane o aktualnych cenach i dostępności produktów wykorzystane w naszym rankingu są synchronizowane w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.
Parametry
ISBN
9780071635592
Oprawa
Twarda
Ilość stron
224
Rok wydania
2009
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
McGraw-Hill Education - Europe
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Kazimierz H.
28.05.2024
Każda opublikowana opinia klienta ma dla nas duże znaczenie
Jeżeli miałeś szansę korzystać z proponowanego REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis prześlij swoją subiektywną opinię i ocenę. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.