Zdjęcia Iuniverse Hotel sales and revenue management book 2.0
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Hotel sales and revenue management book 2.0 (iUniverse)
Do kupienia w: Marka: iUniverse
70,71 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Hotel Sales and Revenue Management Book 2.0 reflects the changes that Web 2.0 has brought to the hotel industry. Web 2.0 represents a seismic shift in how hotel sales, marketers and revenue...
Prezentowany wporownywarce produkt Iuniverse Hotel sales and revenue management book 2.0 dostępny jest w Libristo.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 70,71 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnego porównania olbrzymiej ilości hurtowni i sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780595512560
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Iuniverse Hotel sales and revenue management book 2.0
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Iuniverse Hotel sales and revenue management book 2.0 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Iuniverse Hotel sales and revenue management book 2.0 (sklep Libristo.pl)
70,71 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności produktu użyte w powyższym zestawieniu są synchronizowane niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Hotel Sales and Revenue Management Book 2.0 reflects the changes that Web 2.0 has brought to the hotel industry. Web 2.0 represents a seismic shift in how hotel sales, marketers and revenue managers perform their jobs-separating those that will be average
Parametry
ISBN
9780595512560
Oprawa
Miękka
Ilość stron
160
Rok wydania
2008
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
iUniverse
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Roman L.
28.04.2024
Przesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu iUniverse pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś sposobność skorzystać z proponowanego Iuniverse Hotel sales and revenue management book 2.0 podziel się z innymi swoją recenzją lub opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.