Welch stara sie trafic do ludzi ze wszelkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach malych i duzych. Jego odbiorcami sa szeregowi pracownicy, menedzerowie projektow, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" inicjuje sie od rozdzialu, w ktorym Welch pokazuje swoja filozofie biznesu. Wyjasnia, jak widoczna sprawa jest kierowanie sie w zyciu i pracy wartosciami uniwersalnymi; jak wazna kwestia jest kultura firmy, otwartosc na glosy niosace świeże pomysly, ktore artykuluja ludzie na roznych szczeblach w firmie, jak niezwykle per saldo oplaca sie darzyc szacunkiem innych. Ksiazka jest podzielona na trzy glowne czesci. Pierwsza opisuje firme od srodka - przywodztwo, wylanianie zwyciezcow i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera sie na zewnatrz; opisuje konkurencje, gromadzi rozdzialy miedzy innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna czesc dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie optymalnej pracy po osiaganie rownowagi pomiedzy praca a zyciem osobistym. A tak w ogole ksiazka sie swietnie czyta. Wspaniale napisana (duża zasluga malzonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykanskiej) pelna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, lecz i filozoficznych rozwazan. Welch potrafi przykuc uwage swym optymizmem, bezkompromisowa argumentacja i szczeroscia. Podsuwa niebanalnie funkcjonalne rozwiazania problemow, ktore perfekcyjnie wplywajaca na zmiane nastawienia.