Dlaczego niektóre marki triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H and M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars", prezentuje największe rywalizacje biznesowe w historii.
Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi demonstruje, jak konkretne producenta wyrastają, pokonują rywali, tworzą nowoczesne plany i dopasowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa.
Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują,jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej marki.
Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.