Oto przewodnik dedykowany dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak produkować autentyczne relacje w swej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online.
Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, proponuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, żeby od razu wdrożyć je we własnej firmie.W książce odnajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki mocnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów.
Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, aby stać się liderem produktywnym.
Wystarczająco prawidłowym w złych czasach niepewności. A to szczególnie dużo.Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w minimalnym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!