Zdjęcia Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising marki John wiley & sons inc
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising John wiley & sons inc (John Wiley & Sons Inc)
Do kupienia w: Marka: John Wiley & Sons Inc
191,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued żeby the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship...
Prezentowany produkt Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising marki John wiley & sons inc można kupić w Libristo.pl w znakomitej cenie 191,80 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczej analizy wielu hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9780470974889
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising marki John wiley & sons inc
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising marki John wiley & sons inc jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising marki John wiley & sons inc (sklep Libristo.pl)
191,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności i cen użyte w zestawieniu są indeksowane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship to advertising. Robert Heath uses approaches from experimental psychology and cognitive neuroscience to outline his theory of the subconscious influence of advertising in its audience's lives. In addition to looking at ads' influence on consumers, Heath also addresses how advertising is evolving, noting especially the ethical implications of its development. Supported żeby current research, Seducing the Subconscious shows us just how strange and complicated our relationship is with the ads we see every day.
Parametry
ISBN
9780470974889
Oprawa
Twarda
Ilość stron
260
Rok wydania
2012
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
John Wiley & Sons Inc
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Monika N.
23.11.2024
Stwórz z innymi użytkownikami niesamowitą społeczność i publikuj opinie opinie i komentarze
Jeżeli tylko miałeś okazję korzystać z prezentowanego Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising marki John wiley & sons inc podziel się z nami swoją opinią i oceną. Podaj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...