Zdjęcia Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment (John Wiley & Sons Inc)
Do kupienia w: Marka: John Wiley & Sons Inc
518,03 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Focusing on the use of marketing principles and techniques to develop population-based health promotion and disease prevention programs, this book features a practical emphasis for incorporating a...
Proponowany produkt Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment nabędziesz w Libristo.pl w świetnej cenie wynoszącej 518,03 zł. Promocja ta stanowi efekt szerokiego porównania setek sklepów oraz hurtowni online.
Podstawowe cechy
ISBN
9780470936849
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment (sklep Libristo.pl)
518,03 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności produktu zastosowane w powyższej klasyfikacji są indeksowane niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Focusing on the use of marketing principles and techniques to develop population-based health promotion and disease prevention programs, this book features a practical emphasis for incorporating a marketing orientation and marketing techniques to address the diverse range of issues and problems that are encountered in the practice of public health. Its comprehensive view of social marketing includes its research base, its applications to a diverse set of social problems, and the focus on the public health field. The book promotes social marketers as scientists-practitioners who must understand the theory and research of social marketing as it is applied to designing effective social change programs.
Parametry
ISBN
9780470936849
Oprawa
Miękka
Ilość stron
592
Rok wydania
2013
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
John Wiley & Sons Inc
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marianna N.
19.05.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika jest dla nas niesamowicie istotna
Jeśli udało Ci się korzystać z Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment podziel się z innymi recenzją i opinią. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.