Uwaga, polecamy świeże wydanie V. 2022!Publikacja ma charakter poradnika zawierającego konkretne, wyjątkowo proste i klarownie sformułowane wskazówki dotyczące pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. Jest skierowana do wszystkich nauczycieli, zwłaszcza szkół ogólnodostępnych, lecz i integracyjnych albo specjalnych, którym przyszło pracować z tym jakże fascynującym, wymagającym, zaskakującym, inteligentnym, lecz i czasami trudnym dzieckiem.
Odbiorcami mogą być w dodatku inni specjaliści: pedagodzy, psycholodzy i logopedzi, którzy nie mają do czynienia na co dzień z dzieckiem cierpiącym na zaburzenie ze spektrum autyzmu, ale są ciekawi, jak ono funkcjonuje.
Odbiorcami mogą być też rodzice dziecka ze zdiagnozowanym zespołem Aspergera, którzy potrzebują potężnego pokierowania i wsparcia. Oprócz typowej charakterystyki i sposobów funkcjonowania ucznia cierpiącego na zespół Aspergera zaprezentowane są w tej książeczce osiowe objawy tego zaburzenia z kręgi autyzmu i metody terapii.
Książeczka jest zatem próbą zainteresowania środowisk nauczycielskich problemami tej grupy uczniów. Termin zespołu Aspergera w ciągu ostatnich kilku lat stał się tematem niezmiernie popularnym i głośnym. Należy spodziewać się, że dzieci ze diagnozowanym zespołem Aspergera będzie systematyczne przybywać, jeżeli już tak się nie dzieje.
Dlatego wiedza nauczycieli i innych specjalistów z tego zakresu musi się poszerzać, ponieważ prawidłowo funkcjonujące dziecko dotknięte tym zaburzeniem nie musi trafić do szkoły integracyjnej czy specjalnej, lecz do zwykłej szkoły masowej, może właśnie, drogi nauczycielu, do twojej klasy.Autorka Tytuł Uczeń z zespołem Aspergera.
poręczne wskazówki Autor Joanna Swięcicka Wydawnictwo Impuls EAN 9788366990883 ISBN 9788366990883 Kategoria Poradniki\Rodzina i dziecko ilość stron 50 Format 16.5x23.5x0.4 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.1 kg