Zdjęcia Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation (HARPERCOLLINS LEADERSHIP)
Do kupienia w: Marka: HARPERCOLLINS LEADERSHIP
74,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Sugerowany wporownywarce artykuł Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation możesz kupić w Libristo.pl w świetnej cenie 74,54 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania olbrzymiej liczby hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9781400238767
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation (sklep Libristo.pl)
74,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o aktualnych cenach i dostępności produktów zastosowane w rankingu są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Parametry
ISBN
9781400238767
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Rok wydania
2023
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
HARPERCOLLINS LEADERSHIP
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Monika D.
21.11.2024
Wysłane przez konsumentów opinie / recenzje produktu HARPERCOLLINS LEADERSHIP pomogą innym klientom
Jeśli tylko korzystać z Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation podziel się z nami swoją subiektywną oceną i opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...