Zdjęcia What customers crave: how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint marki Harpercollins leadership
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
What customers crave: how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint (HARPERCOLLINS LEADERSHIP)
Do kupienia w: Marka: HARPERCOLLINS LEADERSHIP
77,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Prezentowany towar What customers crave: how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint marki Harpercollins leadership możesz nabyć w Libristo.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 77,54 zł. Oferta ta stanowi efekt zbiorczej analizy setek sklepów i hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9781400235827
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na What customers crave: how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint marki Harpercollins leadership
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na What customers crave: how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint marki Harpercollins leadership jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
What customers crave: how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint marki Harpercollins leadership (sklep Libristo.pl)
77,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności produktu wykorzystane w powyższej klasyfikacji synchronizowane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Parametry
ISBN
9781400235827
Oprawa
Miękka
Ilość stron
256
Rok wydania
2022
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
HARPERCOLLINS LEADERSHIP
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Adam O.
22.11.2024
Czy chcesz przesłać nam opinię i recenzję o produkcie
Jeżeli udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu What customers crave: how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint marki Harpercollins leadership wyślij opinię lub ocenę. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy polecasz produkt oraz czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...