Zdjęcia Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku marki Mt biznes

Literatura obcojęzyczna

Dostępność: Do kupienia

Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku (MT Biznes)

Do kupienia w: Sklep Libristo.pl Marka: MT Biznes
55,71 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Jeżeli chcesz wskazać się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...

Proponowany artykuł Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku marki Mt biznes można nabyć w Libristo.pl w wartej rozważenia cenie 55,71 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowej analizy olbrzymiej ilości hurtowni i sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382311051

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku marki Mt biznes

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku marki Mt biznes jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku marki Mt biznes (sklep Libristo.pl)

55,71 zł
Sklep Libristo.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o dostępności towaru i aktualnych cenach wykorzystane w powyższym rankingu pobierane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia nieszablonowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować solidną, lecz wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom unikatowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego konsumenci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku", a staje się czymś niepowtarzalnym i zapadającym w pamięć. Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany poprzez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala: (a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci (b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami (c) zdefiniować perfekcyjne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć (d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji, a także (e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów. Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów Pełna ergonomicznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i użytecznych porad, ta książka pomoże ci przystosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej poprzez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany poprzez swoich klientów, którzy będą z ochotą opowiadać o tobie innym. Bo aby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić. *** Gdy ktoś mnie pyta, dlaczego potężna firma czy branża nie przyjęły jeszcze modelu ekonomii doświadczeń, zawsze odpowiadam to samo: to kwestia nastawienia. Nie wiedziałem natomiast, że tajemnica obrania nastawienia trafnego dla wdrożenia modelu projektowania doświadczeń tkwi w przepysznej koncepcji umami. Nadszedł czas, aby twoja producent wyszła ponad Punkt Wyjścia Umami, wyznaczający podstawowy poziom funkcjonalności, i zaczęła oferować klientom wartość emocjonalną, a choćby poczucie sensu. To książka dla wszystkich projektantów doświadczeń i liderów. Pozwólcie, aby Aga Szóstek pokazała wam, jak projektuje się i kreuje wartościowe doświadczenia, a wraz z nimi wartościowe wspomnienia. B. Joseph Pine II, współautor książki The Experience Economy: Competing for Time, Attention, and Money To książka pełna perfekcyjnych pomysłów i wiedzy, można się z niej naprawdę niemało dowiedzieć. Mimo to ani poprzez chwilę nie miałam poczucia, że ktoś prawi mi kazania. Miałam raczej poczucie udziału w mądrej rozmowie, w której Aga Szóstek dzieli się ze mną inspirującymi przykładami, wskazówkami biznesowymi, poradami projektowymi, badaniami psychologicznymi oraz anegdotami z życia prywatnego i zawodowego. To książka o projektowaniu doświadczeń, która sama w sobie jest wspaniałym doświadczeniem. Anna E. Pohlmeyer, liderka ds. Badań doświadczeń w Diffferent była współdyrektor w Delft Institute of Positive Design przy Delft University of Technology Jedną z najtrudniejszych rzeczy, jakich możemy od siebie wymagać, jest nauka patrzenia na okalający nas świat w nowy sposób. Przemyślenia Agi w pełni odmieniły mój punkt widzenia. Na kartach tej książki zawarła czystą magię – zaproszenie do tego, by zobaczyć piękno rzeczywistości z jej punktu widzenia. Anthony Rocco, projektant doświadczeń, San Francisco Książka Agi to nieprzeciętny punkt wyjścia dla osób ze świata biznesu, które chciałyby użyć projektowanie doświadczeń do rozwijania firm. To jeszcze doskonały podręcznik dla projektantów, którzy chcieliby nauczyć się mówić o swej pracy w kontekście biznesowym. Andy Sontag, menedżer programu projektowania doświadczeń w szkole Kaospilot Doświadczenia otaczają nas zewsząd. Produkty ulegają coraz większemu spowszednieniu, więc to właśnie doświadczenia w coraz pokaźniejszym stopniu stają się podstawowym czynnikiem wyróżniającym. To one sprawiają,klienci wybierają sobie swoje ulubione firmy i pozostają im wierni. Książka ta oferuje czytelnikom jakże potrzebne dane o tym, dlaczego i w jaki sposób w dzisiejszych czasach należy stawiać na doświadczenia. To jednak nie wszystko – dzięki gotowym modelom i wskazówkom jest stanowczo użyteczna, czytelnicy mogą stosować zawarte w niej dane w swej codziennej pracy. Fabricio Teixeira, współzałożyciel Online Publication UX Collective *** Dr Aga Szóstek jest strategiem doświadczeń. Poprzez ostatnie 20 lat zajmowała się najnowszymi dokonaniami na styku projektowania, technice i biznesu. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange i wieloma innymi. Odpowiadała za wprowadzanie strategicznego myślenia związanego z projektowaniem doświadczeń do pracy zespołów projektowych i do sal posiedzeń zarządów. Prezentowane przez nią podejście zainspirowało niemało organizacji do zmiany strategii i postawienia na doświadczenia jako ich podstawowy czynnik uwydatniający. Aga pisze o strategii, przywództwie i innowacjach projektuje narzędzia Seed Cards, których celem jest wspomaganie ludzi w projektowaniu specyficznych doświadczeń jest również współprowadzącą podcast na temat kreatywnego przywództwa: Catching The Next Wave. Jest także współtwórczynią wirtualnego kursu Become, tworzonego dla liderów kreatywnych zmian, którzy chcieliby zabrać sprawy w swoje ręce i wieść prym w dzisiejszym świecie. Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.

Parametry

ISBN

9788382311051

Oprawa

Miękka

Ilość stron

266

Rok wydania

2022

Kategoria

Literatura obcojęzyczna

Producent

MT Biznes

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Piotr H.
Piotr H.
22.09.2024
Wysłane przez konsumentów opinie i recenzje produktu MT Biznes mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko korzystać z produktu Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku marki Mt biznes podziel się z nami opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
MT Biznes Odwaga w przywództwie cztery kompetencje autentycznego lidera Mt biznes
Co robić, żeby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak stwarzać środowiska pracy,...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Dobra strategia zła strategia
Do sklepu Szczegóły

Mt biznes Dobra strategia zła strategia

42,90 zł
BIZNES / ZARZĄDZANIEKluczowym wyzwaniem każdej marki lub organizacji jest stworzenie strategii i jej implementacja. Dlatego liderzy powinni...
Rekomendacja
MT Biznes Po pierwsze złam wszelkie zasady Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Po pierwsze złam wszelkie zasady Mt biznes

64,61 zł
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na dużym materiale empirycznym,...
MT Biznes Przemiana Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Przemiana Mt biznes

25,70 zł
Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Lecz to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa...
Rekomendacja
MT Biznes Servant leadership w praktyce Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Servant leadership w praktyce Mt biznes

53,91 zł
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie sporo zdziałać bez produktywnych podwładnych. Servant leadership zezwala na wydobycie drzemiącej...
Rekomendacja
MT Biznes Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie Mt biznes

42,90 zł
Dąż do doskonałości i osiągaj imponujące rezultaty. Niech ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu. Przekonaj się, jak...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Anne of green gables ania z zielonego wzgórza w wersji do nauki języka angielskiego
Język angielski - Poziom B2 lubisz czytać korzystne powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie wspaniałe...
Rekomendacja
MT Biznes Lean w biurze i usługach przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym
Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej sprawna i sprawna? Autor książki Lean w biurze i usługach,...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Feedback (i inne brzydkie słowa). dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
Udzielanie danych zwrotnej – takie proste, iż aż niełatwe! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie,...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Marketing 5.0. technologie next tech
Do sklepu Szczegóły

Mt biznes Marketing 5.0. technologie next tech

42,90 zł
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya i Iwana...
Rekomendacja
MT Biznes Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie Mt biznes
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach!Chris Voss wielokrotnie stawał...
Rekomendacja
MT Biznes Od dobrego do wielkiego
Do sklepu Szczegóły

Od dobrego do wielkiego

52,51 zł
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący?rmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić"?rmę przeciętną...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Quercus publishing Psychology in minutes
Do sklepu Szczegóły

Quercus publishing Psychology in minutes

47,51 zł
To what extent is memory based on mood? Why do we compare ourselves to others? Are there different types of intelligence? How do we change...
Rekomendacja
Life Vision Intermediate B1 Workbook + Online Practice
Zeszyt ćwiczeń Life Vision Intermediate Plus B1 to nowoczesny, 6-częściowy kurs dla uczniów szkoły ponadpodstawowej z poziomami Intermediate...
Rekomendacja
Hachette children's book Malory towers: first term
Do sklepu Szczegóły

Hachette children's book Malory towers: first term

38,00 zł
Enormously popular all over the world, Enid Blyton's school series combines everything that makes school so special - friendships, learning,...
Rekomendacja
Znajdę przyjaciela Karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne....
Rekomendacja
Literat Hiszpański dla dzieci 6-8 lat ćwiczenia jesień
Edukacyjna książka dla dzieci zawiera zróżnicowane ćwiczenia ułatwiające naukę języka hiszpańskiego (oraz – na dodatek – angielskiego)....
Rekomendacja
Princeton university press Bismarck and the development of germany
This political history of Germany assesses Bismarck's role in the events which paved the way for the catastrophes of the twentieth century,...
Rekomendacja
Zamieńmy słowo. Język polski. Szkoła podstawowa klasa 4. Zeszyt ćwiczeń
W zeszycie ćwiczeń Zamieńmy słowo. Język polski. Szkoła podstawowa klasa 4 znajdują się przeróżne i atrakcyjne ćwiczenia, m.in. Krzyżówki,...
Rekomendacja
Cornerstone Star wars: coruscant nights iii - patterns of force
Third in a trilogy of }Star Wars{ adventures for fans of Darth Vader and the dark times of the Empire.
Rekomendacja
All natural beauties Goliath verlag gmbh
Do sklepu Szczegóły

All natural beauties Goliath verlag gmbh

135,74 zł
"Was heißt schon für uns Frauen, mit Anstand alt zu werden? Lieber unanständig jung bleiben.", sagte eine berühmte Schauspielerin. Und genau...
Rekomendacja
Dziś i jutro NEON Wiedza o społeczeństwie, podręcznik dla klasy 8 szkoły podstawowej EDYCJA 2024-2026
Podręcznik z serii „Dziś i jutro" do wiedzy o społeczeństwie uwzględnia zmiany w podstawie programowej z 2024 r. Mieści aktualne dane dotyczące...
Rekomendacja
Wie lernt man die fremdsprache deutsch?. m. dvd Klett sprachen
Die Lernenden und das, was sie mit in den Unterricht bringen, beeinflussen den Lern- und den Lehrprozess. Je besser Lehrkräfte ihre Lernenden...
Rekomendacja
Elan: the interior design of kate hume Rizzoli international publications
The first book from celebrated interior and furniture designer Kate Hume. Kate Hume's passion for interiors stems from her lifelong love...