INSTRUKCJA FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER, PEUGEOT J5, CITROEN C25
Książka napraw mieści modele wyprodukowane od 1982 do 2002 roku
Czy chcesz wiedzieć jak naprawić samochód dostawczy Citroën Jumper, Fiat Ducato i Peugeot Boxer?
Bogato ilustrowany, profesjonalny poradnik, poświęcony obsłudze i naprawie samochodów dostawczych FIAT Ducato, Peugeot Boxer i Citroën Jumper, wykonanych od 1994 roku i FIAT Ducato, Peugeot J5 i Citroën C25, produkowanych od 1982 do 1993, zaopatrzonych w silniki benzynowe 1,8 dm3 typu XM7T (169B), 2,0 dm3 typu XN1T (170B), XN1TA (170C) i XU10J2U (RFW) i wysokoprężne niedoładowane 1,9 dm3 rodzaju XUD9A (D9B), 230A2.000, 230A3.000, XUD9AU (D9B), 230A.000 i 149B1.000, 2,5 dm3 rodzaju CRD93L/U25/661, 8144.67 i DJ5 (T9A), a także turbodoładowane 1,9 dm3 rodzaju 230A3.000, XUD9UFT (D8C) i 230A4.000 oraz 2,5 dm3 rodzaju CRD93LS/U25/673 i 8140.27, z mechanicznymi skrzynkami przekładniowymi. Podano m.in. Plan obsługi, dokładny opis czynności obsługowych i naprawczych, realnych do wykonania we własnym zakresie przez użytkownika i schematy instalacji elektrycznej.
FIAT DUCATO, PEUGEOTJ5, CITROËN C25 - modele od 1982 do 1994 roku
silniki benzynowe:
- silnik o objętości 1,8 dm3 51 kW (69 KM)
- silnik o objętości 2,0 dm3 55 kW (75 KM)
- silnik o obszerności 2,0 dm3 58 kW (79 KM)
- silnik o pojemności 2,0 dm3 62 kW (84 KM)
silniki wysokoprężne: - silnik o objętości 1,9 dm3 51 kW (70 KM)
- silnik o pojemności 1,9 dm3 60 kW (82 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o pojemności 2,5 dm3 53-55 kW (72-75 KM)
- silnik o objętości 2,5 dm3 68 kW (92 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o objętości 2,5 dm3 70 kW (95 KM) z turbodoładowaniem
FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER, CITROËN JUMPER - modele od 1994 do 2002 roku
silniki benzynowe:
- silnik o pojemności 2,0 dm3 80 kW (109 KM)
silniki wysokoprężne: - silnik o obszerności 1,9 dm3 50 kW (68 KM)
- silnik o obszerności 1,9 dm3 51 kW (70 KM)
- silnik o objętości 1,9 dm3 59 kW (80 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o objętości 1,9 dm3 66 kW (90 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o objętości 1,9 dm3 68 kW (92 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o obszerności 2,5 dm3 62 kW (85 KM)
- silnik o objętości 2,5 dm3 63 kW (86 KM)
- silnik o obszerności 2,5 dm3 76 kW (104 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o obszerności 2,5 dm3 79 kW (108 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o pojemności 2,5 dm3 81 kW (110 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o pojemności 2,5 dm3 85 kW (115 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o obszerności 2,8 dm3 64 kW (87 KM)
- silnik o obszerności 2,8 dm3 90 kW (122 KM) z turbodoładowaniem
- silnik o objętości 2,8 dm3 94 kW (128 KM) z turbodoładowaniem
Obwody doprowadzenia paliwa i powietrza
- Wiadomości wstępne
- Odpowietrzanie obwodu doprowadzenia paliwa silnika wysokoprężnego
- Wymontowanie i zamontowanie czujnika poziomu i pompy paliwa
- Sprawdzanie oraz wymontowanie i zamontowanie przekaźnika pompy paliwa
- Wymontowanie i zamontowanie pompy paliwa silnika gaźnikowego
- Zamocowanie i regulacja linki przepustnicy
- Wymontowanie i zamontowanie filtru powietrza
- Sprawdzanie i regulacja urządzenia podgrzewającego powietrze dolotowe
- Wymontowanie i zamontowanie gaźnika
- Gaźnik Solex 34PBISA 16
- Sprawdzanie i regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego i zawartości CO
- Regulacja położenia pływaka
- dane techniczne gaźnika
Układ wtrysku benzyny
- Wiadomości wstępne
- Sprawdzanie wtryskiwaczy
- Wymontowanie i zamontowanie oraz sprawdzanie sondy lambda
- Obwód regulacji przepływu par paliwa
- standardowe niesprawności układu wtrysku benzyny