KSIĄŻKA NAPRAW SAMOCHODU SKODA FABIA II 2007-2014
Chcesz wiedzieć jak naprawić, poznać plan obsługi i konserwacji samochodu Skoda Fabia II?Informację na temat tych zagdanień wynajdziemy w instrukcji z serii Sam naprawiam samochód.
Książka dla posiadaczy samochodów osobowych Skoda Fabia drugiej generacji, wyekwipowanych w silniki benzynowe i silniki wysokoprężne, wyprodukowanych od kwietnia 2007 do października 2014, w wersjach kombilimuzyny i kombi. Książka posiada dane technologiczne i regulacyjne, momenty przykręcania połączeń gwintowych, tablice wykrywania i usuwania niesprawności, schematy instalacji elektrycznej.
Silniki wysokoprężne trzycilndrowe: - 1,2 TDI-CR (typu CFWA) o mocy 55 kW (75 KM),
- 1,4 TDI-PD (typu BNM) o mocy 51 kW (70 KM),
- 1,4 TDI-PD (typu BNV i BMS) o mocy 59 kW (80 KM)
Silniki wysokoprężne czterocylindrowe:
- 1,6 TDI-CR (typu CAYA) o mocy 55 kW (75 KM),
- 1,6 TDI-CR (typu CAYB) o mocy 66 kW (90 KM),
- 1,6 TDI-CR (typu CAYC) o mocy 77 kW (105 KM),
- 1,9 TDI-PD (typu BLS i BSW) o mocy 77 kW (105 KM)
Silniki benzynowe trzycylindrowe:
- 1,2 HTP (typu BBM, CHFA i CGPB) o mocy 44 kW (60 KM)
- 1,2 HTP (typu BZG, CGPA i CJLB) o mocy 51 kW (70 KM)
Silniki benzynowe czterocylindrowe:
- 1,2 TSI (typu CBZA) o mocy 63 kW (86 KM),
- 1,2 TSI (typu CBZB) o mocy 77 kW (105 KM),
- 1,4 16V (typu BXW i CGGB) o mocy 63 kW (86 KM),
- 1,4 TSI RS (typu CAVE i CTHE) o mocy 132 kW (180 KM),
- 1,6 16V (typu BTS i CFNA) o mocy 77 kW (105 KM),
podano m.in. Plan obsługi, opis czynności obsługowych i naprawczych, osiągalnych do wykonania we własnym zakresie oraz schematy instalacji elektrycznej (Skoda Fabia II wg stanu na marzec 2010).