Sztandarowe lekkie koło szosowe z włókna węglowego marki Bontrager, o głębokości profilu 51 mm, zaprojektowane dla najwyższych wartości szybkości, stabilności i pewności działania w każdych warunkach. Bądź sobą, tylko szybciej. Ultralekkie koła Aeolus RSL 51 to perfekcyjny element, który rozszerzy Twoją szybkość. Zaprojektowane w oparciu o zupełnie nowy cykl trójwymiarowego modelowania świeże koła Aeolus RSL zezwalają na spore powiększenie prędkości bez kompromisów w kwestii stabilności. Zbudowane z najlżejszego włókna węglowego OCLV poziomu RSL z wykorzystaniem nowego profilu obręczy o wysokości 51 mm zapewniającemu najwyższą szybkość i największą wszechstronność we wszelkich warunkach. Obręcze dopasowane do wykorzystania bezdętkowego ze powiększoną szerokością wewnętrzną 23 mm gwarantującą zmniejszone opory toczenia rozszerzają dodatkowo zysk prędkości, podczas gdy ultralekkie piasty wykorzystujące elementy wewnętrzne DT Swiss 240s oraz 36-zapadkowy bębenek piasty Ratchet EXP zapewniają płynną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy i dopełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Najszybsze koła w naszej historii Koła Aeolus RSL to nowy wymiar szybkości. Wykorzystanie modeli 3D w iteracyjnym procesie konstrukcyjnym pozwoliło nam staranniej odwzorować każdy gram oporów, w każdym kierunku, w każdej płaszczyźnie i we wszelkich dziedzinach układu koła i opony. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Przeprowadziliśmy również optymalizację pod kątem oporów toczenia i wybraliśmy pokaźniejszą szerokość obręczy 23 mm, która toczy się szybciej. Detale produktu Włókno węglowe OCLV RSL jest materiałem lżejszym i bardziej wytrzymałym, co pozwala produkować szybsze i bardziej zrównoważone profile obręczy. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technologii modelowania 3D jest modelem proponującym największą prędkość i stabilność spośród dostępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób zagwarantuje płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, zapewniając obszerniejszą szybkość koła i systemu opony. Obręcze gotowe do zastosowania bezdętkowego (TLR) z taśmami do obręczy TLR Bontrager i taśmami TLR Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock Ultralekkie elementy wewnętrzne piast DT Swiss 240s z 36-zębowym mechanizmem zapadkowym i 11-rzędowym bębenkiem piasty. Bębenki 12-rzędowe sprzedawane osobno Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, przystępny komplet zamienny dla osi QR i 15 mm W pakiecie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i tradycyjna taśma do obręczy