Lekkie i wytrzymałe koło z włókna węglowego o szerokości wewnętrznej 25 mm z karbonu OCLV NEXT zoptymalizowane pod kątem opon szosowych i gravel o większej objętości. Król każdej drogi Aeolus Pro 49V to najwyższa klasa przy usprawnianiu kół dla roweru szosowego z hamulcami tarczowymi. Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT pozwala uzyskać mocniejsze, bardziej wytrzymałe koło pochłaniające wibracje, co pozwala na płynniejszą i szybszą jazdę. Zoptymalizowana pod kątem aerodynamiki szerokość wewnętrzna obręczy 25 mm ma na celu uzyskanie maksimum prędkości z obszerniejszymi oponami 700 x 28, a także pozwala jeździć z mniejszymi ciśnieniami w celu poprawy przyczepności, co przekłada się na szybszą i równocześnie pewniejszą jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz dodatkową ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Detale produktu budowa z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT pomaga w pochłanianiu wibracji dla płynniejszej i szybszej jazdy Głębokość 49 mm i 25 mm szerokości wewnętrznej zagwarantuje najwyższą produktywność aerodynamicznym szerszym kołom i oponom szosowym oraz szutrowym. Obręcze dostosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) prędkie przejście na opony bezdętkowe Piasty szosowe Rapid Drive 108 szybkie zazębianie, a tym samym pokaźniejsze przyspieszenie i większą kontrolę niesprężysta oś przelotowa 12 mm, pod tarcze Centerlock, DT Swiss Aerolite 14, 17 szprych i nyple ze stopu Prolock Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR przystępna oddzielnie wykonano w USA z komponentów pochodzących z całego świata Brak limitu masy rowerzysty Specyfikacja techniczna Średnica: 700C rodzaj: Tubeless Ready (TLR)/clincher Kompatybilność kasety: Nie dotyczy Shimano/SRAM szosowe 10/11-rzędowe Szerokość piasty: przód: 100 mm, tył: 142 mm Otwory: 24 Cieniowanie: 14/17/14 Przekrój poprzeczny: Eliptyczny wariant mocowania tarczy: Tarcza Centerlock Tarcza Centerlock Załącznik: Oś przelotowa Oś przelotowa typ blokowania nypli: Ze stopu, samoblokujące Wentyl: Presta Materiał – Obręcz: Karbonowe Masa: przód: 690g, tył: 865g