Sztandarowe lekkie koło szosowe z włókna węglowego producenta Bontrager, o głębokości profilu 51 mm, zaprojektowane dla najwyższych wartości szybkości, stabilności i pewności działania w każdych warunkach. Bądź sobą, tylko szybciej. Ultralekkie koła Aeolus RSL 51 to nieprzeciętny element, który powiększy Twoją szybkość. Zaprojektowane w oparciu o zupełnie nowy cykl trójwymiarowego modelowania nowe koła Aeolus RSL pozwalają na szerokie powiększenie prędkości bez kompromisów w kwestii stabilności. Zbudowane z najlżejszego włókna węglowego OCLV poziomu RSL z użyciem nowego profilu obręczy o wysokości 51 mm zapewniającemu najwyższą szybkość i największą wszechstronność we wszelkich warunkach. Obręcze dopasowane do użycia bezdętkowego ze rozszerzoną szerokością wewnętrzną 23 mm zapewniającą zmniejszone opory toczenia zwiększają dodatkowo zysk prędkości, podczas gdy ultralekkie piasty wykorzystujące elementy wewnętrzne DT Swiss 240s i 36-zapadkowy bębenek piasty Ratchet EXP zapewniają płynną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy i uzupełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Najszybsze koła w naszej historii Koła Aeolus RSL to nowy wymiar prędkości. Zastosowanie modeli 3D w iteracyjnym procesie konstrukcyjnym pozwoliło nam skrupulatniej odwzorować każdy gram oporów, w każdym kierunku, w każdej płaszczyźnie i we wszelkich dziedzinach układu koła i opony. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Przeprowadziliśmy także optymalizację pod kątem oporów toczenia i wybraliśmy obszerniejszą szerokość obręczy 23 mm, która toczy się szybciej. Detale artykułu Włókno węglowe OCLV RSL jest materiałem lżejszym i bardziej wytrzymałym, co pozwala wytwarzać szybsze i bardziej stabilne profile obręczy. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technologii modelowania 3D jest modelem oferującym największą szybkość i stabilność spośród dostępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób zapewnia płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, gwarantując obszerniejszą prędkość koła i systemu opony. Obręcze gotowe do zastosowania bezdętkowego (TLR) z taśmami do obręczy TLR Bontrager oraz taśmami TLR Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock Ultralekkie elementy wewnętrzne piast DT Swiss 240s z 36-zębowym mechanizmem zapadkowym i 11-rzędowym bębenkiem piasty. Bębenki 12-rzędowe sprzedawane osobno Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, przystępny pakiet zamienny dla osi QR i 15 mm W komplecie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i tradycyjna taśma do obręczy